P Polaris Free Luigi 9 Oct 2011 #1 Gratulasjoner sørover! Grattis til Twin Otter, Robin882 og LN-RPL :nor Last edited by a moderator: 18 Jan 2012
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 9 Oct 2011 #2 Re: Gratulasjoner sørover! Kjenner at 30 års krisen begynner å sige innpå allerede. Tusen takk forresten. Natta tilbringes på jobb. Så nå skal jeg feire med en kaffekopp-
Re: Gratulasjoner sørover! Kjenner at 30 års krisen begynner å sige innpå allerede. Tusen takk forresten. Natta tilbringes på jobb. Så nå skal jeg feire med en kaffekopp-
P Polaris Free Luigi 9 Oct 2011 #3 Re: Gratulasjoner sørover! krise og krise... du har nå enda lenge igjen, synes 30åringer er den beste generasjonen jeg *plystre* :love Nei vent det ble... feil-ish :lol: Last edited by a moderator: 18 Jan 2012
Re: Gratulasjoner sørover! krise og krise... du har nå enda lenge igjen, synes 30åringer er den beste generasjonen jeg *plystre* :love Nei vent det ble... feil-ish :lol:
Martin Moderator Medlem 9 Oct 2011 #4 Re: Gratulasjoner sørover! Polaris said: Må kanskje også gratulere Wishmaster, selv om han har gjemt bursdagen sin Click to expand... Det kan jo være han har valgt at den ikke skal være synlig for "offentligheten"... Anyway, grattis til alle sammen
Re: Gratulasjoner sørover! Polaris said: Må kanskje også gratulere Wishmaster, selv om han har gjemt bursdagen sin Click to expand... Det kan jo være han har valgt at den ikke skal være synlig for "offentligheten"... Anyway, grattis til alle sammen
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 9 Oct 2011 #5 Re: Gratulasjoner sørover! Polaris said: krise og krise... du har nå enda lenge igjen, synes 30åringer er den beste generasjonen jeg *plystre* :love Nei vent det ble... feil-ish :lol: Click to expand... Ooh la la. Hehe neida. *ring på fing*
Re: Gratulasjoner sørover! Polaris said: krise og krise... du har nå enda lenge igjen, synes 30åringer er den beste generasjonen jeg *plystre* :love Nei vent det ble... feil-ish :lol: Click to expand... Ooh la la. Hehe neida. *ring på fing*
Hpkris Front section flyer 9 Oct 2011 #7 Re: Gratulasjoner sørover! Grattis med dagen til dere alle :nor:drink
SQ 777 ScanFlyer Mile High Club Medlem 9 Oct 2011 #9 Re: Gratulasjoner sørover! Gratulerer så mye...:drink
Morten ScanFlyer Blue 9 Oct 2011 #11 Re: Gratulasjoner sørover! takk takk og gratulerer til dere andre også, Wishmaster, LN-RPL, TwinOtter, Robin882
Re: Gratulasjoner sørover! takk takk og gratulerer til dere andre også, Wishmaster, LN-RPL, TwinOtter, Robin882
Wishmaster avsluttet 10 Oct 2011 #12 Re: Gratulasjoner sørover! Takker og bukker til alle sammen, og gratulasjoner tilbake, dog det burde vært igår, men døgnet burde hatt 48timer...
Re: Gratulasjoner sørover! Takker og bukker til alle sammen, og gratulasjoner tilbake, dog det burde vært igår, men døgnet burde hatt 48timer...
Robin882 ScanFlyer Gold 10 Oct 2011 #13 Re: Gratulasjoner sørover! Takker folkens, dette var hyggelig!