LN-FHU Superflyer 24 Feb 2007 #2 Javisst er det bursdag for LN-MOW Gratulerer med dagen fra ishavsbyen ( pr.nå med rette )........ Hurra :nor :USA :nor :cheers:
Javisst er det bursdag for LN-MOW Gratulerer med dagen fra ishavsbyen ( pr.nå med rette )........ Hurra :nor :USA :nor :cheers:
TOS ScanFlyer Mile High Club 24 Feb 2007 #4 Gratulerer så mye med dagen fra avd. Tromsø (riktignok fra O.C. i dag)!
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 24 Feb 2007 #5 Usedvanlig vennlig menende Grattis fra Avd Sør midt i snøstormen! Måtte mye godt finne veien ned i glasset ditt i dag!!! :cheers: BF:cool2
Usedvanlig vennlig menende Grattis fra Avd Sør midt i snøstormen! Måtte mye godt finne veien ned i glasset ditt i dag!!! :cheers: BF:cool2
Tommy777 ScanFlyer Mile High Club 24 Feb 2007 #6 Og varme gratulasjoner fra Chicago! Finn frem heimingsen! :lol:
EB ScanFlyer Inventory Medlem 24 Feb 2007 #8 Gratulerer med dagen!!! Håper de rundt deg skjemmer deg bort...:USA :nor :USA
MD11 ScanFlyer Dusty 24 Feb 2007 #16 Gratulerer så mye fra TRD her gradestokken i dag viser et par pluss og vinden har løyet noe
D Dag Viking ScanFlyer Mile High Club 24 Feb 2007 #17 Gratulerer med dagen Andreas!! :clap :clap :clap :cheers: :cheers: :cheers: :nor :nor :nor
LN-MOW Flyklapper Medlem 24 Feb 2007 #18 Takk skal dere ha alle sammen! Jeg har faatt utdelt morgenkaffe og den store bursdagsgaven er billetter til Spamalot i kveld. Gleeeder meg!!!
Takk skal dere ha alle sammen! Jeg har faatt utdelt morgenkaffe og den store bursdagsgaven er billetter til Spamalot i kveld. Gleeeder meg!!!
Falcon ÜberScanFlyer 24 Feb 2007 #20 Gratulerer med dagen, Andreas! Spamalot skal være hysterisk morsom - god fornøyelse! K