Tusen takk alle sammen.
Dagen markeres med en middag med min mor, kone, barn, søster og svoger.
Skal ut på en restaurant her i Sandefjord. Egentlig ville det vært best å sitte hjemme i hagen og grille, men med jeg har en lam mor, og det byr på naturlige utfordringer for henne.
Jeg er i dag 42 år gammel, og føler meg svært priviligert, selv om livet ikke bare har vært å seile i medvind. Det har vært mange ting som jeg mer enn gjerne skulle vært foruten. Men på den andre siden så har også vært heldig.
Jeg har vært i godt over 20 land, de fleste mer enn en gang. Jeg har lært andre kulturer å kjenne. Jeg har fått venner over hele verden. Jeg har opplevd mye underveis. Og jeg har fortsatt liv og helse i behold. En fin familie, en jobb jeg trives med, gode kolleger, gode venner osv. Og ikke minst, jeg er heldig som har kapasitet og mulighet til å kunne gjøre det min kone og jeg gjør i Afrika. Det gjør godt å se at hva vi driver med gir så veldig gode resultatet for barn som definitivt ikke er født med en sølvskje i munnen.
Alt i alt så kan jeg vel si at det slettes ikke er så galt å være 42.
Nå skal jeg ut å spise, ha en fortsatt god dag alle sammen, og takk for alle hilsner.
Vennlig hilsen
Imm