Lennart ScanFlyer Rusty 20 Jul 2007 #1 Du sier ikke hvor gammel du er, men gratla i Tananger uansett :nor
F fokkeren ScanFlyer Blue 20 Jul 2007 #6 Gratulerer med 50 pluss:question: Det er lenge siden jeg traff deg,minst 26 år siden.Jeg jobbet i Phillips Petroleum og du i Baker hvis jeg ikke husker feil-
Gratulerer med 50 pluss:question: Det er lenge siden jeg traff deg,minst 26 år siden.Jeg jobbet i Phillips Petroleum og du i Baker hvis jeg ikke husker feil-
tosfreight ScanFlyer Silver 20 Jul 2007 #7 Føyer meg inn i rekken av gratulanter. Håper du har en fin dag!
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 20 Jul 2007 #11 Grattis med dagen OJB, hyggelig å treffes. Airbus 330. :smile2
Desk pilot ScanFlyer Crusty 20 Jul 2007 #12 Grattis med dagen og takk for fine bilder i god morgen-trådene! :nor :cheers:
dc-8-63 Finn Erik Edvardsen 20 Jul 2007 #13 Med lyden av 4 DHC Beavere kommer det gratulasjoner fra Lake Union hvor skikkelig fly tar av og lander dagen lang....
Med lyden av 4 DHC Beavere kommer det gratulasjoner fra Lake Union hvor skikkelig fly tar av og lander dagen lang....
Fellowship ScanFlyer Dusty Medlem 21 Jul 2007 #17 Seint pålogget, men gratulerer herteligst fra din navnebror Håper dagen er fin og sommeren god! mvh ojb (merk bare små bokstaver):lol:
Seint pålogget, men gratulerer herteligst fra din navnebror Håper dagen er fin og sommeren god! mvh ojb (merk bare små bokstaver):lol:
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 21 Jul 2007 #18 Og sent men godt, Heggedal hilser til Tananger også! Håper helgen blir flott! M
L laurenz ScanFlyer Gold 21 Jul 2007 #19 Hmm, du har bursdag mens jeg får pakke? Litt dårlig deal kanskje? Men gratulerer med dagen!!! Hilsen, Laurenz
Hmm, du har bursdag mens jeg får pakke? Litt dårlig deal kanskje? Men gratulerer med dagen!!! Hilsen, Laurenz
FBU 4EVER ScanFlyer Dusty 22 Jul 2007 #20 Bare hyggelig å møte deg sist tirsdag,OG på samme flight fra CPH igår,og nå er det gratulasjoner til 1951-årgangen fra Nærsnes!:cheers: :nor
Bare hyggelig å møte deg sist tirsdag,OG på samme flight fra CPH igår,og nå er det gratulasjoner til 1951-årgangen fra Nærsnes!:cheers: :nor