• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Gratis WiFi på OSL?

Re: Gratis WiFi på OSL?

Man greier knapt å få plass til nok butikker for å rake inn penger der borte, og så håper man at de skal begynne å gi bort enkelte varer? :)

-A

De fleste Europæiske lufthavne lever i stenalderen mht wifi. Helt vanligt i USA og nu er AMS og NCE og begyndt at tilbyde det gratis.

Burde være standard i alle lufthavne.

AMS-modellen med en free wifi der f. eks. ikke giver mulighed for VoIP (samt lidt mindre båndbredde) og en premium som tillader alt med høj hastighed er i mine øjne en fin model.

Har NCE börjat med gratis WI-FI!? Mitt projekt från 2004 har alltså ÄNTLIGEN blivit verklighet :)

Har NCE börjat med gratis WI-FI!? Mitt projekt från 2004 har alltså ÄNTLIGEN blivit verklighet :)

Det fik jeg ihvertfald en besked om på Facebook fra en god bekendt dernede, da jeg i sidste uge pralede af free wifi i AMS.

Helt supert!

När jag var ung ehrm yngre och universitetsstudent i MCM hade vi ett marketing research projekt där vi skulle undersöka vilka produkter som PAX på NCE hade störst önskan om och WI-FI + bättre restauranger kom högst på listan!

Helt supert!

När jag var ung ehrm yngre och universitetsstudent i MCM hade vi ett marketing research projekt där vi skulle undersöka vilka produkter som PAX på NCE hade störst önskan om och WI-FI + bättre restauranger kom högst på listan!

Nu er det en del år siden jeg pendlede fra NCE, men jeg kan da kun nikke genkendende til begge dele. Restaurant-udvalget var ihvertfald meget dårligt dengang. Eneste spiseligt var nogle helt ok baguettes fra St. Paul cafeen lige før sikkerhedskontrollen.

Men med wifi er de da kommet halvdelen af vejen ;)

Back