Gratis WiFi på OSL?

Re: Gratis WiFi på OSL?

Man greier knapt å få plass til nok butikker for å rake inn penger der borte, og så håper man at de skal begynne å gi bort enkelte varer? :)

-A

De fleste Europæiske lufthavne lever i stenalderen mht wifi. Helt vanligt i USA og nu er AMS og NCE og begyndt at tilbyde det gratis.

Burde være standard i alle lufthavne.

AMS-modellen med en free wifi der f. eks. ikke giver mulighed for VoIP (samt lidt mindre båndbredde) og en premium som tillader alt med høj hastighed er i mine øjne en fin model.

Har NCE börjat med gratis WI-FI!? Mitt projekt från 2004 har alltså ÄNTLIGEN blivit verklighet :)

Har NCE börjat med gratis WI-FI!? Mitt projekt från 2004 har alltså ÄNTLIGEN blivit verklighet :)

Det fik jeg ihvertfald en besked om på Facebook fra en god bekendt dernede, da jeg i sidste uge pralede af free wifi i AMS.

Helt supert!

När jag var ung ehrm yngre och universitetsstudent i MCM hade vi ett marketing research projekt där vi skulle undersöka vilka produkter som PAX på NCE hade störst önskan om och WI-FI + bättre restauranger kom högst på listan!

Helt supert!

När jag var ung ehrm yngre och universitetsstudent i MCM hade vi ett marketing research projekt där vi skulle undersöka vilka produkter som PAX på NCE hade störst önskan om och WI-FI + bättre restauranger kom högst på listan!

Nu er det en del år siden jeg pendlede fra NCE, men jeg kan da kun nikke genkendende til begge dele. Restaurant-udvalget var ihvertfald meget dårligt dengang. Eneste spiseligt var nogle helt ok baguettes fra St. Paul cafeen lige før sikkerhedskontrollen.

Men med wifi er de da kommet halvdelen af vejen ;)

Back