Gratis Wi-Fi på Schipol

Re: Gratis Wi-Fi på Schipol

Har du mobilt bredbånd fra Telenor så er det gratis. Også hvis du har Telenor adsl hjemmekontor.
Har du vanlig privat adsl så faktureres det på regningen din, mener det var 60kr timen?

Er det ikke gratis på OSL også da? Om du husker påloggingen din til din internett tilbyder? Mener jeg har logget på der med Telenor brukernavn og passord flere ganger jeg. Ihvertfall på innland.

Dette kom litt skjevt ut... Dersom man har et abbonement hos Telenor (og en del andre teleoperatører), som inkluderer fri bruk av trådløssonene på Avinor-flyplassene, så får man det man betaler for. Det er jo ikke akkurat det samme som at det er gratis.

Er det ikke gratis på OSL også da? Om du husker påloggingen din til din internett tilbyder? Mener jeg har logget på der med Telenor brukernavn og passord flere ganger jeg. Ihvertfall på innland.

Ja, og du kan gå på en skikkelig smell hvis du ikke har rett abonnement.

Uansett er det fint med gratis-versjoner for de som ikke løper rundt med mobilt bredbåndsabonnement i det landet de er på besøk i eller har en arbeidsgiver som betaler. Hvor fort det skjer på OSL kan vi jo gjette på:
Oslo lufthavn Gardermoen har satt ned en prosjektgruppe som ifølge flyplassledelsen «arbeider med saken»...Gruppen vil komme med en innstilling i løpet av første halvår 2011. Men jeg kan ikke komme med noe tidsperspektiv, sier Kobro.
Som MOW skriver, en stor fordel for alle parter når det drar seg til med problemer.

Last edited:

Spoers om ikke traadloesnettet paa AMS knelte .. har ikke hoert mer fra CVR ... hverken her eller paa FB.

Dette kom litt skjevt ut... Dersom man har et abbonement hos Telenor (og en del andre teleoperatører), som inkluderer fri bruk av trådløssonene på Avinor-flyplassene, så får man det man betaler for. Det er jo ikke akkurat det samme som at det er gratis.

Dæsken, takk for den oppdateringen. Det fremstår liksom som gratis når man kobler seg på. Heldigvis har jeg bare brukt det på innland. På utland er man jo mest på "kantina".

Back