Gratis KLM bagasjelapper

Fikk til å bestille 2 stykk, håper de kommer da :)

Egenes: Ja det skal gå an å bestille flere ganger, jeg fikk de til ;)

Men jeg tenker, hvis de ser samme navnet 2 ganger. Kansje de syns vi er frekke, og ikke lager de til oss.

Noen som har fått sine?

Bestilte for en god stund siden, ikke fått noe enda.
Jaja, de er jo gratis, kan jo ikke forvente at de dukker opp i postkassa. :)

Når du skal reklamere om det til venner? Jeg bare skrev inn noen andre epost adresser jeg har.

ja men skrev du også inn ditt eget navn der også eller så og si "falske navn"

Skjønner ikke problemet..

1) Hvorfor skal du skrive ditt eget navn? Du vet jo om denne muligheten allerede?
2) Hvorfor skal du skrive falske navn? Om du ikke ønsker å fortelle andre om dette så trenger du jo ikke gjøre det og da kan du bare droppe dette trinnet.

Hmmmmm..... La meg utnevne meg selv til skeptikeren her. Men jeg tviler sterkt på at taggene dukker opp i postkassen.

Har bestillt slikt før fra KLM, men aldri fått noe, samme kan vel sies om FlyingBlue-kortet som jeg heller aldri fikk

Men tar jeg feil, så skal jeg være første mann til å si beklager...... :)

Noen som har fått sine?

Bestilte for en god stund siden, ikke fått noe enda.
Jaja, de er jo gratis, kan jo ikke forvente at de dukker opp i postkassa. :)

De fant i hvert fall veien til Auckland! Jeg bestilte i midten av juli og fikk dem i august en gang :)

Det var rart, jeg sendte en mail til dem for å spør om jeg får de. De sa den kommer i postkassen om to uker, men nei ingen ting her.

Jeg har forsatt ikke fått min. Dem sier at det skal ta ca 3-4 uker så det har gått 4 uker nå. Kanskje det kommer snart? :) Lov og håpe.

Jeg har fått mine bagasjelapper i posten idag. Veldig fine. Dere får dem sikkert snart også. :)

Back