Har ikke SAS gratis frokost ombord intraskandinaviske ruter før klokken XX:XX?
Og når sluttet de med gratis kaffe? 20 kroner er drøyt mye for en liten kopp.
Da skjønner jeg hva folk mener med at avstanden mellom SAS og NAX ikke er så veldig stor som mange tror..
Da skjønner jeg hva folk mener med at avstanden mellom SAS og NAX ikke er så veldig stor som mange tror..
Til ytterligere sammenligning: Jeg fikk frokost hos Widerøe mellom SVG og KRS i august i fjor.
Noen som vet hvordan det er med aviser? Er det også kun en SAS-norge (som ikke lenger er SAS-Norge) ting, eller får vi det til utlandet også?
Jaja, ble en knall frokost i CPH heller.
Gratis aviser var det fra SVG, og når man skulle videre til LED, så var det enda flere aviser! BT (ikke Bergen), Aftonbladet, DN, og mange mange flere aviser. Var en veldig god blandig av svenske, danske og norske - og herald tribune - så på senga så ligger det DN og SA. Tror jeg grabbet med meg 8 aviser eller noe.. Måtte veie opp for de pengene de skulle ha for kaffe![]()
Noen som vet hvordan det er med aviser? Er det også kun en SAS-norge (som ikke lenger er SAS-Norge) ting, eller får vi det til utlandet også?
Bra, det er godt du tok 8 aviser sånn at det ble nok til alle ombord![]()
Siden jeg gikk sist inn i flyet mener du?Var nok av aviser igjen.
Konseptet er noe forvirrende ja... Kun gratis frokost og kaffe når du flyr innenlands, frokost og kaffe er jo et behov man ikke har om man skal ut i verden. For å gjøre det litt mer forvirrende så er der servering om du flyr WF til utlandet, i alle fall var det sist jeg fløy CPH-TRD. Same, same, but different.
Altså la oss oppsummere:
SAS har ingen gratis servering på utenlandsruter, ikke engang frokost, når ALLE andre europeiske nettverksselskap har det. Og de tar hele 20 kr for en kopp kaffe, som i utgangspunktet burde vært helt gratis!
SK kan kan si hva de vil for min del, men noe full-service selskap er de hvertfall ikke...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.