Grand Sukhumvit Hotel Bangkok

Entusiasten

ScanFlyer Blue
Noen som har bodd her? Står det er 500m unna Asoke, men jeg tar alltid slike estimater med en neve salt. Hvor langt er det fra hotellet til Terminal 21? Og finner ingen bilder av Executive loungen, men det skal være en... Hvordan er øvrige fasiliteter?

Virker unaturlig rimelig i forhold til hvilket nivå de markedsfører seg på, om jeg skal være ærlig.

Har ikke bodd der selv, men har hørt mye bra om hotellet til den prisen de krever. Lokasjonsmessig er tror jeg 500 meter er ganske korrekt ift. avstand til Asoke. Det igger i en paralellgate til Sukhumvit, så du må ut til næremste tverrgate for å nå Asoke og da Terminal 21.

Har ikke bodd der selv, men har hørt mye bra om hotellet til den prisen de krever. Lokasjonsmessig er tror jeg 500 meter er ganske korrekt ift. avstand til Asoke. Det igger i en paralellgate til Sukhumvit, så du må ut til næremste tverrgate for å nå Asoke og da Terminal 21.

Takk for innspillet.

Jeg ser de får stort sett helt greie tilbakemeldinger på TP, men hører gjerne synspunkt fra andre nordmenn.

Har aldri bodd der selv.
Gikk utforbi i gaten ved et par anledninger i forrige uke og gjorde mine tanker om trafikk korken som var der. Gaten er en-veis kjørt og det var kø uten nevneverdig bevegelse i flere timer. Satt på Cabin bar rett borte i gaten.
Blir ikke overrasket om de samme bilene står i samme køen enda ;)
Hoteller som er mer eller mindre kronisk blokkert pga trafikk er no-go for meg, men nå har jeg condo så jeg er nok litt subjektiv i min vurdering, og det finnes drøssevis med hoteller som ikke har like innesperret lokalitet. Gåavstanden til Nana er fullt overkommelig. Grei avstand til Lolitas og monsoon i soi 8. God tur.

Ah, takk. Noe å ha i mente. Har imidlertid fått en svært gunstig rate der, men gidder ikke spare meg til fant heller.

Slettet innlegget pga eg plutselig trodde eg tok feil hotel, så postet du svar på innlegget mitt i mellomtiden, og nå har jeg dobbelsjekket at det var samme hotellet jeg opprinnelig trodde det var, og det var det.
Så mitt innlegg står ved lag. Sorry for rotet.

Bodde der i oktober, og vil ikke anbefale deg dette hotellet.
Ser bra ut på bildene, men legg på 10 års bruk på alt av møbler og overflater på rommene. Rett og slett slitent. Var rundt å så på mange andre rom også, siden jeg ikke var særlig fornøyd. Men fant ikke noe jeg gadd å bytte til. For å komme til svømmebassenget må du rusle gjennom noen mørke ganger/parkeringshus. Iskaldt vann, og stort sett ubetjent bar.
Lite sol som slipper til også, da det er stappet ned mellom de to hovedbygningene.
Fellesområdende nede i resepsjon, restaurant o.s.v. var vel ok.

Beliggenheten er nærme Nana, ikke Asoke. Du må kjøre gjennom Nana (Soi 4) med Taxi.... hver eneste gang p.g.a. enveiskjøring. i Soi 6.

Mulig det bare er meg, men jeg kommer ikke til å bo der igjen. Selvom det er forholdsvis billig.

Bodde der i oktober, og vil ikke anbefale deg dette hotellet.
Ser bra ut på bildene, men legg på 10 års bruk på alt av møbler og overflater på rommene. Rett og slett slitent. Var rundt å så på mange andre rom også, siden jeg ikke var særlig fornøyd. Men fant ikke noe jeg gadd å bytte til. For å komme til svømmebassenget må du rusle gjennom noen mørke ganger/parkeringshus. Iskaldt vann, og stort sett ubetjent bar.
Lite sol som slipper til også, da det er stappet ned mellom de to hovedbygningene.
Fellesområdende nede i resepsjon, restaurant o.s.v. var vel ok.

Beliggenheten er nærme Nana, ikke Asoke. Du må kjøre gjennom Nana (Soi 4) med Taxi.... hver eneste gang p.g.a. enveiskjøring. i Soi 6.

Mulig det bare er meg, men jeg kommer ikke til å bo der igjen. Selvom det er forholdsvis billig.

OK, noe sånt jeg fryktet nemlig... 33% rimeligere priser enn de omkringliggende hotellene er vel alltid et dårlig tegn. Takk for svar!

Back