Goværsbilder fra Lørdagskvelden

putzmeister

ScanFlyer Dusty
Goværsbilder fra Lørdagskvelden

En liten tur sammen med "de andre tullingene" på lørdagskvelden resulterte i disse bildene.

IMG_0001-10.jpg

Denne burde vel finne frem... Luftambulanse.

IMG_0005-7.jpg

Liker disse "småbusene"

IMG_0011-4.jpg

IMG_0027-3.jpg

Til Grindsteins store jubel kom denne susende.. jaja, den går no ann..

IMG_0056-6.jpg

ENGM 911 og jeg dro på en liten "PIA tur" til østre bane.

IMG_0114-3.jpg

IMG_0043-3.jpg

IMG_0068-3.jpg

Foktig luft gir fine efekter.

IMG_0082-1.jpg

IMG_0103-4.jpg

Det var hva jeg hadde for denne gang. Håper bildene faller i smak:)

Re: Goværsbilder fra Lørdagskvelden

Likte godt bildene dine!! Spesielt av "småbusene" :) og det nest siste biletet :D

aaargh :lol: . Skjønte at jeg burde tatt en tur.
Skiftende vær ga deg åpenbart flotte og varierte bilder!

Bra dette. Det eneste vi må passe oss for er menn med hvite frakker, tar de oss er vi fortapt.

Til Grindsteins store jubel kom denne susende.. jaja, den går no ann..

Såså Stein.. Pr dato har ikke Airbus laget et eneste fly som er penere en B757, B767 og B777. A340-500 og 600 nermer seg noe jeg kan kalle vakert ifra Airbus. Og ser man på cabinen til de store A330/340, og for den saks skyld A380 har fortsatt Airbus noe og lære av Boeing om man ser på Cabinen i en B777 og på nyere/oppgraderte B767 fly.

Flotte bilder. Dere på "andre" siden av fjellet er jo j****lig heldige som får så mye variert metall på besøk. Vi her vest må jo slite med stort sett det samme gang, etter gang.

Flotte bilder. Dere på "andre" siden av fjellet er jo j****lig heldige som får så mye variert metall på besøk.

Nå skal det sies at OSL er Norges største grisefarm, så en 15-20 heavies om dagen må vi da kunne unne oss.

Såså Stein.. Pr dato har ikke Airbus laget et eneste fly som er penere en B757, B767 og B777. A340-500 og 600 nermer seg noe jeg kan kalle vakert ifra Airbus. Og ser man på cabinen til de store A330/340, og for den saks skyld A380 har fortsatt Airbus noe og lære av Boeing om man ser på Cabinen i en B777 og på nyere/oppgraderte B767 fly.

blablablabla:lol::colgate:

Mye bra her også Stein - silhuettene mot skyer i flott lys tar seg alltid bra ut :)

Flott serie igjen, Stein! :)

AP-BHX så jeg hjemmefra på lang avstand da den kom, svært viktig å få tatt den nå før de finner på å male den om også..

Og AF i de "nye" fargene er ikke så daglidags enda, heller.

Back