Goværet fortsetter..

putzmeister

ScanFlyer Dusty
Goværet fortsetter..

Men sur kald vind er det likevell. Møtte en iskald Jansev på plattformen, og det ble en hyggelig stund i nordavinden. Noen bilder ble det da også..

IMG_4132.jpg

Dagens T7 fra Thai var HS-TJU

IMG_4140.jpg

Denne Mooney M-20 er hvist fra Linkøping i Sverige.

IMG_4150.jpg

Fra Romeriket til Østerriket OE-LFL

IMG_4156.jpg

Widerøes dobbel wip. LN-WIP

IMG_4164.jpg

Endelig en Airbus. Tyskerne var her med A320 D-AIQW

IMG_4172.jpg

Vakker B757 W200 TF-FIR

IMG_4181.jpg

IMG_4191.jpg

Det er morro med overaskelser. Disse to Seakingene hadde etterfylt drivstoff på sin tur fra nord-norge og hjem til... var det Holland?

IMG_4211.jpg

Enda en like vakker B757 W200 denne gang er det Air Baltic som viser oss sin vakre YL-BDB

IMG_4227.jpg

Som Benny i Olsenbanden filmene så ofte sier "Fankern, dær kommer pollti åsså... vi stikker"

IMG_4232.jpg

Russerne tar av fra rullebanen i dag med sin lille skjønnhet A319 VQ-BCO

Det var dagens lille ettermidagstur. Håper bildene faller i smak. Det blir mye stoff fra Osl, men det er jo en variert og fin flypark her da, har på følelsen at jeg har glemt noe...

Re: Goværet fortsetter..

Det du har glemt får du ta nestegang, er vel ikke siste gang det er fint vær i 2010. Takk for titten.

Husk at jeg har bestilt mindre snø og varmere luft i slutten av måneden nå da Stein :P

Flott resultat i solskinnet dette her! Liker Aeroflot liveryet veldig godt :)
En flott sølvfugl

Fine bilder med mange fine fly! Herlig at vi i Oslo får litt go' vær nå! :p

Hva annet kan jeg si enn herlig stein ? Får håpe det blir like bra vær i morgen og!

Kjempefine bilder! Likte spesielt de to 757'erne. Gleder meg til å fly BTs 757 i sommer.

Det er alltid hyggelig med ris og ros, takker for hyggelige tilbakemeldinger alle sammen :)

Back