• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Go'tisdag

Savipix

ScanFlyer Mile High Club
God morgon från Uppsala,

Klarvaken 0600 och med en del att göra idag passade det ganska bra. Blir en lite längre morgon hemma innan jag ger mig av till universitetet för en del genomgångar av rysk grammatik.

Ser ut att eventuellt kunna bli lite snö idag, med betoning på lite.

Ha en flott fag forumister!

God morgen...formen er litt bedre så jeg prøver meg en liten tur på jobben - så blir det vel hjemmekontor halve dagen tenker jeg. 1. desember betyr åpning av diverse julekalendre...herlig. Ha en flott tirsdag!

Fortsatt kveld og November her i Calgary. Begynte å snø sånn i 13 tiden i dag og det førte til mye problemer, måtte blant annet vente på bussen i 40 minutter i snøstorm og -10 grader wind chill, og var mye køer på veiene her.

God morgen fra Forus!

Da var det faktisk blitt desember måned, den siste måneden i dette året. Må si at tiden har gått fort ja.

Da er dagen snart i full gang, først en kaffekopp og litt skumlesing av forum, så får vi sette i gang.

Ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra Tananger

Kaldt imorges ja, så mer enn et par biler med frostfylte ruter da jeg gikk til jobben idag. Brukte vel ca 15min denne gangen...

Siden Tommy synes at min Mr Lee er "disgusting" så har jeg i dag med meg Toro Rett-i-koppen Potet, som klargjør seg foran meg :D ;)

METARen for SVG sa -3 grader C der borte, og tviler det er store forskjellen bort hit...

Ha en fin dag forumister :)

God morgen fra KRS. Månedsavsluttning idag så blir en laaang dag. Grovbrød inntatt til frokost her så nå er man klar for dagen

Morn. Kort natt, og nå lang dag. Månedsavslutning her også, samt to møter for å fortelle noen kunder at i år blir det juleferie på meg, helt sant. Kansje de tror meg.

Nå frokost.

-A

Ahh, god morgon frå Trondheim!

Då starta det med 1.5 time delay pga nettverkstrøbbel. Men no er det fyr linjene :)

Blei 2 visningar i går kveld, men det er nok ikkje lett å finna målet :( ....så det blir nok fleire ja... *sukk*

Vel, ha ein visningsfri dag alle saman! ;)

God morgen, fra Hasle idag. Himmelen over Oslo ser blå og fin ut, får håpe den fortsetter med det når sola dukker opp etterhvert.

Da er det vel bare å sette i gang da :)

Go morn fra et hvitt Trondheim :D

Koselig å stå opp når det snør og alt er hvitt, får litt julestemning. Div. gjøremål i dag på jobb etter totalt datakrasj i omtrent hele går....mye opprydning.Møller IKT har fått beskjed om hvor de kan reise og at planleggingen med release av ny versjon IKKE skal legges på mnd. siste dag i overskuelig framtid :angry:

Må alle i det ganske land(og utland) ha en strålende dag :D :D :D

God morgen, DAgen er allerede fleere timer gammel ! Eksamen forberedelser i Organisasjon og ledelse for enkelte på Sunnmøre! Drit lei lesing og skulle mye heller funnet på noe mer morro !!!
PS: har glemt å opne adventskalenderen også. . hmmmmmm

God morgen. På vei til jobb etter å ha overlevert leiligheten til snekkeren som skal utføre en makeover av kjøkkenet. Rørlegger kommer også innom i løpet av dagen. Dette blir en dyr dag :drunk:

Da har man kommet seg på jobb her også! Flott klart vær i dag, men noen blå grader gjør det kaldt! Ettersom man var på en liten juletilstelning i går, ble det bussen til jobb i dag.

SAS magasinet Seasons kom i posten i går. Det pleier å være god lesning. De har forøvig også tips fra SAS Eurobonus shop. Hvis man har noen millioner poeng til overs, kan man f.eks. kjøpe seg en tur med en MIG29 fra flyplassen Nizhny Novogorod for bare 3 787 879 poeng! Da er transfer fra Moskva til NN inkludert. Men tydeligvis ikke fly TIL Moskva. Står heller ikke noe om hvor lang flytur man får for de poengene. Hvor langt kunne man ikke heller fly i First Class for disse poengene? Og så lurer jeg litt på om noen virkelig har så mange poeng? Spesielt når poengene hos SAS bare er gyldig i 5 år. Dvs at man måtte opptjene 757 600 poeng årlig! Så man kan jo lure litt på hva vitsen er!! Akk ja! Er det rart man drikker!!:drunk:

Ha en fin dag i eller utenfor jagerflyet!

BF:cool2

God formiddag fra sør-vestlandet. Er på vei til Lista, der jeg bir til i morgen. Her skinner solen, og det er ca. 1 blå grad. Det er full innspurt i prosjektet her, som skal være ferdig til jul. Dermed er det litt armer og føtter akkurat nå.

Ha en fin dag!

1 jævel ferdig, 2 igjen!

Ble en bra eksamen i dag, kun ei internrente som "tippet meg av" å få gjort alle oppgavene. Nå legger jeg alt som heter bedriftsøkonomi bak meg, og går videre til fysikkens herlige verden! Juhu! :colgate:

God dag fra Lilletorget. Her faller det i mitt lodd å følge med på Økonominyhetene på TV2 Nyhetkanalen i skrivende stund. Makan til jabbing om rente, forventninger, Dubai, banker, gjeldsvekst, boligpriser, ferske undersøkelser om ditt og datt, rente opp og ned, kanskje mer opp ned, mer sparing, økt julehandel... Gjesp!

Dagens store nyhet i flere kanaler er for øvrig at biffen kan bli 2 kr billigere per kg fra neste år. Jada, da blir det vel fest.

G'morgen fra det dype soer som melder om to kuldegrader paa morrakvisten. Hvitt av frost paa taket, men bilen staar i garasjen saa jeg slipper aa skrape is. Med 98% luftfuktighet hadde det blitt en kraftig jobb i dag ...

Frokosten er i ferd med aa bli inntatt og etter aa ha droppet guttungen paa skolen, blir det en tur ned til Toyotata for den vanlige rutinesjekken.

Og dagens store nyhet er at Pokemon naa sendes i HD ... :headbang:headbang

G'tirsdag fra FedEx..

De sier at mandager er ille, og det var forsåvidt min i går. Tirsdagen lå an til å bli verre. Heldigvis har ting "tatt seg opp" litt, og man ser ut til å overleve dagen. T-4 til fyll og spetakkel med kollegene..

God tirsdag ønskes :)

Heisann!

Hjemme fra lesedag på skolen, og rett på jobb ;)
Ellers ikke stort å si :)

Ha en flott dag videre!

Dagens møte ved Brigde of Don ,ABZ er ferdig og det er på tide å hive seg i en taxi over til Dyce for å ta SK4616 tilbake over vannet.
Like fint her på øya som i SVG i morgentimene.
Det blir en kort kveld før kursen settes over fjellet med SK4002 i morgen tidlig og avdeling Sandvika.
Deretter bærer tilbake til stormøte allerede søndag ettermidag til ABZ og EDI.
Ha en fin vinterdag alle.
Husk julepresentene!

Back