Go'tirsdag morgen

God morgen! Lillehammer er et grått kaldt sted også idag, men får vel se om man ikke tar en tur ut og prøver snøen alikevel.. Ellers blir det å jobbe litt mer med siste hinder på veien mot å komme inn på riktig studie, nemlig 2FY.:drunk: Noen som føler de kan bidra så er det bare å gjøre det...^_^

Ha en fin dag

God morgen! Lillehammer er et grått kaldt sted også idag, men får vel se om man ikke tar en tur ut og prøver snøen alikevel.. Ellers blir det å jobbe litt mer med siste hinder på veien mot å komme inn på riktig studie, nemlig 2FY.:drunk: Noen som føler de kan bidra så er det bare å gjøre det...^_^

Ha en fin dag
Lær denne, og ikke minst hva som ligger bak, så er du godt i gang....
F=ma
Edit: (tegnet foran F skulle være et Sigma (sum) tegn).

Regner med det er Newtons bevegelseslover du sikter til? Og dit har jeg altså ikke kommet enda, men skal ta deg på ordet og lære den og det som ligger bak ^_^

I dag er det min tur til å vekke hanen!BF:cool2

Og når kvelden kommer ser du ut som et Norgeskart i ansiktet!:D

Καλημέρα Νορβηγia<<< dagens quiz.

Kalispera Norvegia! God morgen (god dag?) Norge på gresk.

Som EB skriver: Dagen er 11 timer kortere. Mulig det, men så er natten og søvnen desto lengre og bedre!
Tannlege i dag. Julebordsesong på Schrøder, så da er det ikke plass til verken JetBlue eller meg i kveld. Men det gjør ikke noe. Jeg har kjøleskapet fullt av polets juleøl som skal testes før helgens rakfisklag. Begynte i går kveld. Forløpig ligger Aass et mygghode foran CB. I kveld blir det Hansa (2 varianter) og Mack. Og noe godt på tallerkenen.
Ha en fin dag!

God morgen fra hangar 3 i BOO. Ikke stort som har skjedd i RNoAF i dag. Ferdiig med å trene, og får vel hjelpe til å sende opp noen fly med missiller o.l. etter lunch. Ha en fin dag.

God dag. Lett utilpass idag, så jeg er hjemme for restitusjon. Oppussingsobjektet på Solheim får vente til imorgen.

Regner med det er Newtons bevegelseslover du sikter til? Og dit har jeg altså ikke kommet enda, men skal ta deg på ordet og lære den og det som ligger bak ^_^
Stemmer det. Det ser enkelt ut, men jobben ligger i å få med seg alt som skal på venstre siden av = .

God ettermiddag fra Mosjøen! Et par timer til ny økt på MJF og før det har jeg et par tre oppdrag i byen som må utføres.

Det er mørkt her, gitt, og sikkert heller ikke spesielt varmt.

Du får passe på å kle deg godt før du går på jobb så tidlig ;)

E!

Da er man klar for en ny og wonderful day, fortsatt med totalt manglende døgnrytme, ingen søvn i natt etter "overdose" søvn i går. Døgnrytmen min var betraktelig bedre da jeg jobbet skift!!!

Noen ganger lurer jeg på om vi er i slekt, sånn døgnrytmemessig :p

God morgen! Lillehammer er et grått kaldt sted også idag,

Lillehammer sa du? Har en kamerat som studerer der oppe, og han hadde sett et menneske surfe på scanair-forumet.. Lurer på om det var en "roommate" av han.. Du kjenner ingen fra Maura med fornavn på R?

Lillehammer sa du? Har en kamerat som studerer der oppe, og han hadde sett et menneske surfe på scanair-forumet.. Lurer på om det var en "roommate" av han.. Du kjenner ingen fra Maura med fornavn på R?

Nei, det tror jeg ikke gitt.. men holder jo til på lillehammer og studerer på høyskolen så at han skulle ha sett meg glåme litt på forumet i skoletiden er absolutt mer sannsynlig enn usannsynlig... Men uansett bor jeg i egen leilighet så roommates er vi nok ikke...

K

G'Tirsdag fra FedEx. Har sovet litt mer enn JoeW i natt.. Dessverre gjorde jeg det fra jeg skulle ha stått opp, til jeg skulle være på jobb.. Ellers ser dagen normal ut, med litt pakker som skal flyttes på, før SAS kommer og henter dem...

God tirsdag ønskes.

Nå er håpet å klare å holde seg oppe til type ni i kveld. Tror dog det blir hakket vanskelig... Så får vi håpe at den halvtimen på sengen jeg skal til å unne meg ikke blir alt for mye lenger enn en halvtime...

Da bærer det ut i guds frie natur for å skyte på røy og tiur... evt. blink...

Last edited:
G'ettermiddag fra Forus. Aftenvakt står på programmet. Og etter på skal man hjem til sin kjære seng.

God formiddag fra Chicago! Her startet morgenen med en frisk tur til arbeidet og et moete med en hissig liten Mini Cooper med to potter paa midten bak. Vel, han fikk erfare at selv med ett hjul i hvert hjoerne nytter det lite naar ogsaa japaneserne har funnet ut at ett hjul i hvert hjoerne er smart og naar Minien har halvparten av hestene som Hibachi grillen min har, blir det vanskelig aa holde foelge igjennom tett Chicagotrafikk. Skikkelig sutrete ble han da han ble parkert i ett lyskryss og ikke rakk neste lyskryss, jeg oste igjennom paa gult, han hadde ikke sjans til aa rekke det med pinglekjerra si. Like morsomt hver gang man tar rotta paa en som har akkurat samme kjoerestil som deg og se hvor sur folk kan bli etter en liten gnissning paa morran.

Italian Roast i koppen og et telefonmoete klokka 1300, eller nada paa programmet.

Ha en fin dag hvor du enn befinner deg!

Veterans' day... De har så mange bra fridager her i unite'n! God ekstrafridag til å lese litt!
Sarky: Jeg vet du har vært på flyshow i helga; det er best å legge ut noen bilder her snart!

Go' kveld - dagen har vært pakket med dill og dall, styr og ståk, surr og rot, men nå blir det litt forum, litt TV og litt attåt - trivelig kveld ønskes!

Back