Göteborg airshow 2010

Göteborg airshow 2010

Ja er det noen her som skal nedover til Göteborg og Säve flyplass siste helgen i august? Da skal det være stort flystevne, i anledning at man feirer 100 års jubileum for flyvning i Sverige. Blant annet har Italienske Frecce Tricolore sagt ja til å delta.

Re: Göteborg airshow 2010

Ja er det noen her som skal nedover til Göteborg og Säve flyplass siste helgen i august? Da skal det være stort flystevne, i anledning at man feirer 100 års jubileum for flyvning i Sverige. Blant annet har Italienske Frecce Tricolore sagt ja til å delta.
Nej desværre, er nok ud og rejse, enten USA eller Japan, det er ikke helt bestemt endnu
Hilsen
Ole

Hei
Jeg skal dit.Har vært der de 2 siste gangen som det har vært og jeg synes det er veldig bra der.Utrolig god plass til å stå å se der.Anbefales.

Har vurdert dette showet et par ganger før også, men har alltid "kokt bort i kålen", dog hadde det vært et fint show å avslutte "sesongen" med, de har jo allerede sikret seg tre display teams så det kan bli artig :)

Hvordan er "spotterfasilitetene" som de "reklamerer" med?

Var der for 2 år siden. Ikke noe imponerende oppvisning i forhold til det jeg er vant til. Flyene tok av, forsvant og kom så tilbake for å lande :angry:

Back