J Jerry ScanFlyer Blue 15 Sep 2010 #1 Hallo. Dette er mitt første innlegg på forumet. Hyggelig å endelig finne et sted for luftfart entusiaster. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
Hallo. Dette er mitt første innlegg på forumet. Hyggelig å endelig finne et sted for luftfart entusiaster. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
pilot94 ScanFlyer Silver 15 Sep 2010 #2 Hjertelig velkommen til forumet! Her gjorde du også en "flying start" Veldig bra!
putzmeister ScanFlyer Dusty 15 Sep 2010 #6 Meget fine bilder. Svenskene er flinke til å ta vare på historien sin. Velkommen til forumet Gleder meg til neste serie.
Meget fine bilder. Svenskene er flinke til å ta vare på historien sin. Velkommen til forumet Gleder meg til neste serie.
H Hermann SF ScanFlyer Silver 15 Sep 2010 #7 Kjempe flott! Mange "ekstra" detaljer i bildene du viser her. Velkommen!
Halvorsn ScanFlyer Molded 16 Sep 2010 #8 Denne serien lover mer enn godt for videre poster fra deg! Velkommen
Anders95 ScanFlyer Blue 16 Sep 2010 #9 Din første post ja, men det er i hvertfall ikke første gangen du tar bilder! Veldig bra
T TobyAllan PROFIL IKKE AKTIV 16 Sep 2010 #10 Velkommen til Jerry. Vil bare si en ting VELDIG FINE BILDER !! Keep E'm Coming