• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

GOT-NBE 25. juni SAS Charter

RSL

ScanFlyer Silver
Hei. Jeg skal reise med SK7857 fra GOT til NBE 25. juni. Er det noen som vet hvilken flytype det er? :) Jeg har sett over alt, men kan ikke finne ut av det.

NBE = Enfidha - Zine El Abidine Ben Ali International Airport...

Last edited by a moderator:
Beklager; 26. Juni er selvsagt riktig. Flytype bør vel være klart, slik at SAS/turoperatør vet hvor mange seter som er tilgjengelig?

Jeg mailet Fritidsresor; dette var svaret:

"Hej Mats och tack för ditt mail
Ursäkta ett sent svar då vi ligger efter i mailhanteringen

Som det ser ut idag så kommer det att flygas med en Boeing 767-800

Ha en trevlig dag!

Med vänlig hälsning

Har SAS fått en ny flytype?

Vet det er litt lenge siden denne lå øverst på forum, men jeg fortsetter likevel her istedet for å starte en ny tråd.

Er det noen som vet hvilket underholdningstilbud som tilbys på SAS Charter når flighten blir operert av en 737-800?

Tusen takk!

Er det noen som vet hvilket underholdningstilbud som tilbys på SAS Charter når flighten blir operert av en 737-800?

Tusen takk!

Det er ikke underholdningssystem på SAS sine 738...

EDIT: Mulig du kan høre på radio/musikk fra armlenet?

Last edited:
OK. Det var det jeg "fryktet". Synes jeg har lest noe om underholdning på SAS' ruteflygninger til Kanariøyene, men kanskje jeg har misforstått noe? :)

Tusen takk LN-AØR i alle fall! :D

Den ligger inne som en 7375 på flytype ,og det skulle bety 737NG a la LN-RRA OG LN-RRB

Last edited:
Den ligger inne som en 7375 på flytype ,og det skulle bety 737NG a la LN-RRA OG LN-RRB
I så fall er det vel ganske stor sannsynlighet for at det er enten LN-RNU eller LN-RNW som flyr? Disse er vel de eneste to -700WL som svenskene har?

Back