gooooood torsdags morgen!

Dreyer

ScanFlyer Silver
God morgen fra osl! Alt for tidlig oppe i dag, så nå er det bare å vente på at klokken blir halv ett for så dra hjem! Ser ut som den blir en tur til reptilparken i dag, så det kan jo bli interesant!

Ha en fin dag da :)

Morn fra Køben ! Er klar til at tage til lufthavnen. Skal til Sofia nogle dage og turen går med Lufthansa via MUC. De har lovet op til 20 grader :)

God torsdag fra TPE hvor man om en time setter kursen mot Seoul ved hjelp av OZ712. Satset på litt champis ombord. Artig å teste et nytt flyselskap.

Ha en fortsatt fin påske!

God morgon från CPH och Diners loungen!

Fin dag som startade med en upgrade till Y. Snabbt möte med skiftpersonalen här och nu väntar jag på SK793 mot NCE och några dagars välförtjänt ferie efter två månader med mycket nytt i mitt liv.

Ha en flott dag!

God morgen!
Forferdelig tidlig oppe til fridag og være! Ute skinner solen, birdy-birdy-nam-nam synger sin vanlige trall og dagen har ingenting å fore - jo, kanskje sett bort ifra en løpetur når temperaturen har steget ett hakk.

God skjærtorsdag!

God morgen fra solfylte nord også.

Sitter å ser på Harry Brown (DVD altså) mens man gjør seg klar til å dra på jobb. Skal tilbringe timene fra 1045 til 1800 på flyplassen, så man får nok god tid til å redigere litt bilder der tenker jeg :)

God morgen fra Steinkjer, sitter på Steinkjer sentralstasjon og vente på toget som kommer straks.. Der skal det ifølge ryktene være en bror som har hatt sitteplass på nattoget, som sikkert vil hjem å sove litt. Før morroa bryter løs med bygdafest i kvedl, kommer til å bli en laaang og slitsom langfredag!!

En god dag til dere alle!

God morgen fra Beitostølen. Startet dagen med en liten Jager som medisin, i egnet Swix glass :cheers: Snart blir det frokost og min oppgave er å lage juice. Blir en skitur etterpå før det blir mer mat og god drikke i kveld. Ha en fin dag

Kristiansand kan melde om skyfri himmel, sol og vindstille!
Perfekt dag til å dra på hytta for å skrubbe, skrape, pusse og male på!

Fortsatt glad påsk!

BF:cool2

Godmorgen fra Country Inn & Suites i Chicago.

Vel ankommet med SAS igår med fin service på economy extra. Ganske rolig tur og god plads på Y.

Vågnet tidligt, som altid efter at have fløjet vestpå.

Idag videre med UA til CUN (hvis der er plads til os, men vi krydser fingre)

God dag til alle :)

God formiddag fra Brønnøysund,
En bedre frokost er inntatt og det er tid for å begi seg over til BNN for å ta "hjulvispen" ut i havet.
Overskyet og lett regn her i dag.
Ha en fortsatt god påske alle.

God ettermiddag fra Oslo. Setter straks snuten nordover til OSL. Skal forresten jobbe samtlige helligdager i påsken, men hva gjør vel det når $$$ renner inn :cool:

God morgen fra (Veldig) Vest. Ble vekket brutalt ved totiden av bulder og brak. Saa natten ble litt oppstykket .... mer er i vente utover dagen, men saa lenge vi beholder stroem og internett er det greit for meg ..

16 grader akkurat naa - guttungen skal ha nullte time og jeg er stuptroett ...

God kveld,
Etter en grei flytur med LN-OME ut i havet i formiddag er det nå tid for å ta kvelden før en ny dag starter som vanlig offshore kl 06.00.
LN-OME går fortsatt til fargene til Cougar kun med en CHC sticker påmontert.
Fortsatt god påske.

Back