Goooood Lørdag!

kimpe

Jet-setter :)
Medlem
Goooood Lørdag!

SKulle nesten tro alle enten sover eller er på reisefot, så da starter jeg med å si goood formiddag fra et solfylt Skaun!

Kvelden i dag benyttes til et lite bursdagsselskap her hjemme, med spekemat, god drikke og gode venner!

Håper dere får en fin lørdag, hvor enn dere nå måtte befinne dere! :)

Kim

Goooood Lørdag!

Hepp fra Bgo. Ganske bra vær og sykkeltur inn til byen med eldste frøken unnagjort. Fant pakkismango til og med! Mango & sticky rice til dessert i kveld, nam.

Goooood Lørdag!

God lørdag fra Maxbo Butikk nr 2. Har så langt rukket to Maxbo, sten tur på søpla og IKEA. Også er det for å hjelpe søsteren... Blir godt å slappe av resten av dagen.

Re: Goooood Lørdag!

Hei og hopp fra Køben.
Hatt en natt på Radisson Blu Royal.
Ingen oppgradering, kun en sliten banan og et eple på rommet.
Turen hjem går med DFDS og Crown Seaways.
Skål!!!

God lørdag fra Hotel Odessos, Varna. Er ikke på reisefot, har vært bosatt her i 1,5 uke. Et par timer på Cubo er overstått, for første gang har jeg der hørt nordmenn.. :-) Nå blir det 1-2 timer på rommet før jeg går ut og tar et par aperitif mens jeg kikker på catwalken, eh, gågata, og finner meg noe bedre mat etter hvert. Bodega, muligens, altså spansk.

God lørdag!!

God ettermiddag fra Etterstad.
Ferdig med 1 av 2 jobbøkter, sitter på terrassen og forsøker å høre musikken fra Øyafestivalen (skru opp lyden litt til a!).

Hadde planer om å bruke tiden mellom jobb til en løpetur, men endte opp med å sovne på sofaen til lyden av maraton-vm på tv'n… Lar det telle jeg.

Go'elg!

God ettermiddag fra Oslo. Nettopp våknet og spist "frokost". Noen få timer i sofaen før man må sette kursen til stedet der ingen kunne tru at nokon kunne bu; Gardermoen. Nattvakt en av tre unnagjort. Altså helgen består i å jobbe, sove og spise.

Ha en fin lørdag.

G'moorgen! Straks ferdig med de første tre timene av vakta, og det var en bråstart! Håper det roer seg litt .. lørdagene skal være slappe!

Fikk min Chromecast i går, så jeg kjørte Youtube-aften på stor-tv'en. Artig det! Funker best fra laptop, da man installerer en 'kontrollknapp' i Chrome. Den virker ikke i iOS så foreløpig er det bare Youtube og Netflix som funker fra iPhone/iPad. Men det er lovet bedring. Litt mye lag fra laptop'en, men det var muligens pga plasseringen ..

Solen skinner inntil videre og der ikke kommet flere rapporter om kveg på motorveien.

God kveld fra Trondheim
Flott tur oppi skauen idag,med storfamilien faktisk. Nå er gullungene i seng, og far har fått seg en :drink
Får vel passe på og gratulere Someone med dagen, antar han er dypt nede i magnumen med champers allerede :drink :drink :drink

Ha en flotters kveld :D :D :D

God aften fra det Sørlandske!

Kom sent hjem etter noen deilige dager på hytta. Været har vært supert og øllet har vært kaldt. Nå skal det bli deilig med en dusj og en god natt i egen seng.

Var dette siste rest av sommeren, mon tro?

Fortsatt fin lørdag ønskes!

BF:cool2

Back