Gooood Mandags morgen

TigerBlack

ScanFlyer ettellerannet..
God mandags morgen fra Fornebu :)

På tide å komme seg i gang med dagen. Trafikken inn til byen var tiltagende og tett idag. Overskyet og tiltagende trafikk

Noen som vet når Korean air og Aeroflot cargo dukker opp imorgen ?? Har fri :D

:thumbup

God ettellerannet ogsaa fra Fairbanks. Har akkurat sjekket inn paa hotellet som til min glede hadde baade kjoeleskap, kaffetrakter og mikroboelgeovn paa rommet, saa da bar det avsted til Safeway for innkjoep av matvarer. Med de arbeidsdagene jeg har foran meg, er det godt aa kunne stole paa egen catering ...
Men pils kunne dem ikke gi meg ... det maa man paa spritsjappa for aa kjoepe .. og den er stengt paa soendager ...

velvel .. off to bed ... skal opp klokken fire for aa kjoere til Eielson AFB for foerste ankomst.

Originally posted by LN-MOW
Men pils kunne dem ikke gi meg ... det maa man paa spritsjappa for aa kjoepe .. og den er stengt paa soendager ...
Jøss, hva slags politistat er du befinner deg i? Sverige?:D :p

God morgen forresten, Bislet kan melde at solen er i ferd med å bryte gjennom skydekket. I dag venter den første av tre (vel, to for min del, skulker den tredje) dager med kurs i yrkesteknikk.

God morgen. Er i Nice denne uken på en konferanse. Nydelig vær, selv om det var litt friskt å gå en morgentur i kortarmet skjorte.
:D

Originally posted by LCH
Originally posted by LN-MOW
Jøss, hva slags politistat er du befinner deg i? Sverige?:D

Han har beveget seg nordover til alkoholbeltet :cheers:

Hva Andreas vil oppleve av regulær trafikk på FAI, så kan dere se her:
http://www.dot.state.ak.us/faiiap/pdfs/airlinescheduledarrival.pdf
http://www.dot.state.ak.us/faiiap/pdfs/airlinescheduleddepart.pdf

God morgon ifraan Monaco!

Vaedret har ni ffat av Farmer saa det kan vi hoppa oever. Blir tvaa dagar paa universitetet innan jag saetter mig paa flyget till Stockholm foer jobb och noeje i fyra dagar.

Med hopp om en fin start paa veckan

Her i Sør er det overskyet i dag. Jr fant ut at han skulle holde sine foreldre våkne mesteparten av natta, så søvn har det blitt så som så med. Men nå sitter jeg iallefall på jobben med fyrstikker i øya for å holde dem åpne! Så får vi heller se hva dagen vil bringe!

Mye aktivitet i Fairbanks ser jeg! Noen som vet hva alle de Lufthansa avgangene er? Regner med at det er cargo flighter, men er det bare refuling stopp eller er det virkelig noe å hente/ sette av på denne utposten?

Noen som har hørt noe fra EB? Han lovet jo en trip report allerede dagen etter avreise, men den har vi ikke sett noe til! Har de kanskje ikke internett tilgang over there?:wow:

Fortsatt fin uke, alle!

Naa skal jeg jobbe paa Eielson (EIL) og Ft. Wainwright (FBK), ikke FAI ... men jeg skal nok faa tatt meg en tur dit for aa spotte litt likevel. Her oppe ligger det 3km landingsstriper omtrent hver 500 meter ... :p

Med unntak av duggfriske, blonde Sgt. Johansen paa basen, er de 'ladies' jeg har sett saa langt av noksaa daarlig standard ... sjoeer er det ogsaa daarlig med ...

Her er foroevrig et lite bilde fra 'flightline'.

009.jpg

Heh ... snodig!!
Nei, jeg har ikke sett den, men kanskje Frk .. jeg mener Sgt. Johansen kan vise meg hvor den er ..

Back