Gooood Fredag dere!

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Snart helg. Ser ut til å bli nok en nydelig dag i Stavanger. Reiser snart avgårde med buss nummer 4 og deretter nummer X30 utover mot jobb og satser på at det blir en rolig avslutning på uka. Så er det bare å ønske helga velkommen!

God morgen fra Forus!

LIten tur på sykehuset med en av snuppene i heimen før det var å komme seg på jobb.

Et par møter i dag, noe Exhange ting, og så er det vel å sette kursen mot hytta om tidskjema holder i dag.

Ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra Oslo. Solen skinner og jeg er allerede jobb. På tide å hive seg over arbeidsoppgavene så jeg kan få tatt helg. Lukter pizza og rødvin av kvelden. Ha en fin dag

God morgen

Da er barna levert i barnehagen. Nå blir det straks å sette kursen mot Alna og dekkbytte på bilen til fruen. Senere blir det å levere litt selvangivelse etc. Får også se om jeg kan få overført min franske ingeniørbragd av en bil til verkstedet for en titt på hva som er galt med f.....skapet.

S

God morgen fra Skøyen. Siden været er så fint tror jeg at jeg tar helg etter lunch. Den bedre halvdelen er i Budapest, så jeg må ta vare på huset og kattene i helgen. Ha en riktig god helg folkens!

God morgen fra Akersgata. Snart lunsj, deretter kaffepause med ex-kollega utenfor her, siden utepils og en matbit etter hvert. Så skal jeg ikke på jobb før mandag ettermiddag.

Ellers skal jeg få sett å bestilt i hvert fall en en billett Kiev-Simferopol i løpet av dagen, slik at "første hovedferie" er i boks. Ellers snuser jeg på om kanskje Wroclaw kan være et ok alternativ til Oslo 17. mai.

Have a nice weekend !

Ettersom jeg måtte være hjemme med syke barn i dag også, måtte jeg melde avbud til et bryllup i London i dag. Håper de blir gift allikevel!!

Her kommer det nok ikke til å skje så mye i dag!

BF:cool2

God formiddag fra Namdalskysten badet i sol.

Her er det en liten kaffepause og forumsnoking pågang, ellers er det all work and no play noen timer til, men heldigvis blir jeg ikke en dull boy av den grunn.

Snart er det helg og det skal bli helt greit kjenner jeg.

En god dag til dere alle, håper solen skinner over hele fjøla.

God dag fra Oslo. Selvangivelsen holdt jeg på med til 0315 i natt så det ble litt lengre tid i loppekassen. Fruen har bursdag på søndag så da må det handles gave til henne i dag. Ellers blir det en liten tur til Østensjøvannet med kamera for å prøve meg som naturfotograf. Fuglen er jo opphavet til flyet så jeg slenger med et bilde jeg tok i går.

Duck

Last edited:
God fredag fra Øvre Romerike.

Her planlegges oppussingsprosjekt(er) som vil foregå utover sommeren. Har planer for store deler av huset, men den største jobben vil være å flytte noen vegger i andre etasje. Tar et rom om gangen tenker jeg.

Men denne helga er det kveldsvakter som gjelder.

Ha en flott dag. :)

God fredag.

Her skal mye av dagen dedikeres til kjemibøkene, allerede blitt en stund med banning og sverting og jeg kunne ønske at jeg hadde en litt mer dugelig lærer i faget de to siste årene. Blir nok en stor del egeninsats i den eksamenskarakteren, og det gjelder ikke bare meg.

God formiddag fra Lysaker - nydelig vær og utelunsj med litt flyprat her i dag. Spørs om ikke det blir en kjØLig drikke etter jobb også.

...den største jobben vil være å flytte noen vegger i andre etasje. Tar et rom om gangen tenker jeg.

Så du flytter bare den ene siden av veggen :lol: (måte bare pirke)

Nå er det reisefri i opptil flere dager. God fredag og god helg!

Gin/Tonic hjemme er jo noe billigere da! Den er vi forøvrig ferdig med så nå er det pils og noe mørkt i det lille glasset! (Som jeg ikke nevner navnet på da jeg alltid blir mobbet for det.)

Skaal, kosmonauter!!

BF:cheers:

Etter en flaske Valpolicella er det nå tid for en tår Ardberg før man tar kvelden! Skål :cheers:

Back