• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Goooo torsdag!

mcduck

ScanFlyer Gold
God torsdag morgen fra Kristiansand.

9 plussgrader har forvillet seg ut på Andøya denne morgenen. Håper de slår seg ned ihvertfall for et par dager!

Frokosten idag er ei skikkelig kaloribombe, fant en bolle med kyllingvinger i grillmarinade jeg hadde glemt i kjøleskapet. Egentlig middagen i går, men da sov jeg...

Ellers går det i bestillinger av flybilletter, skal både til Hong Kong, ferie i Thailand og pokerturnering i Praha. Så skal det bestilles julegaver og batterier fra Kina.

Ha en topp dag folkens!

Last edited:
Mornings fra Sandaker. Litt gjemmekontor på morgenkvisten mens jeg venter på en håndverker. Prærien etterhvert. Får vel bruke dagen å fundere på hvilken serie jeg nå skal begynne på hos Netflix. Ha en fjong dag

God morgen fra Forus!

I dag er det "fredag", da man har fri i morgen. Litt forskjellig som skal fikses og ordnes i dag og.

Ha en fin en forumister! :)

God morgen. Hjemme med pga av feberfridagregel i barnehagen. Ettåringen synes det er en tåpelig regel og protesterer villt her.

God morgen fra Monolitten på OSL, nå er det til ei forandring ferie som står på tapeten. Skal ha ei langhelg i Vardø, skal bli spennende å utforske øst Finnmark litt.

Blues i vintermørket sammen med bekjente der oppe var en god nok grunn, da WF gravde fram tur-retur billetter til 1700 riksdaler var det ikke så mye å tenke på!

God helg godt folk! :-D

Morn frå Trondheim! Ein liten gjeng på fly, prat&øl i går. Har hatt to lange dagar på jobb sålangt i veka, idag får ein gå heim litt tidlegare. Det er vel berre å sette seg ned å lese det ein brukte gårsdagen på å finne. Ikkje er det sjakk-sending til å samle fokus heller...

Ha ein bra dag!

Drompft fra det Sørlandske!

Forbanna trekningsnisser på Hamar! At de aldri kan trekke de rette tallene!!!
Nuvel!
Siden det gikk den veien høna sparker i går kveld, har jeg tatt turen til jobb. Ute regner det, så egentlig glad for at jeg jobber inne.

Ingen videre planer i dag, men glad for at det drar seg mot helg. Resten av ukene før jul byr på 3-4 reisedager hver uke. Så det er greit å samle litt krefter kanskje?

God Jul!

BF:cool2

I dag er det "fredag", da man har fri i morgen.
God morgen, "fredag" her også. Så da er det snart tur til klima mer tilpasset mennesker. 19 grader og sol er utmerket for å reise rundt på oppdagelsesferd. :colgate:

Og igjen lar Austrian meg ikke velge sete ved online innsjekking. :angry:

Bleh, hverdagen er oppskrytt. Innleveringer, forelesninger, jobb og 30-40 grader kaldere enn hva man har levd med nedi Afrika. Eneste som liker dette er lommeboka. Skotøy egnet for bruk de neste 5 mnd må man også få skaffet...
Oh well, snuten settes sydover imorgen, er dog skeptisk på om 10 mil vil ha så stor effekt på vær og klima som jeg skulle ønske

Ukas eneste fridag brukes etterhvert til og ordne USA-tur i desember - avreise allerede 4/12 så får begynne pakke snart :p
Dessuten har jeg allerede fått besøkt frisøren, ikke dårlig - ellers antydninger til frysende regn på Øvre Romerike!
:headbang

Gudd mauning fra vestsørøst. Bare 4 kuldegrader i dag, så nå begynner det å hjelpe! :lol:

Ingen spesielle ting på programmet i dag. Konekoker er bestilt til i kveld, så da får man sanke litt ved og forberede oppfyring ...

Mornings fra Sandaker. Litt gjemmekontor på morgenkvisten mens jeg venter på en håndverker. Prærien etterhvert. Får vel bruke dagen å fundere på hvilken serie jeg nå skal begynne på hos Netflix. Ha en fjong dag

Weeds anbefaler jeg sterkt. En helt absurd fantastisk godt skrevet tv-serie.

Ellers god aften fra flytoget. Selv om det er dobbelt så langt som vanlig er det dobbelt så fullt, faktisk nesten helt fullt ved Skøyen. Klager ikke jeg, da sesongens første skitur venter i 30c varme grader. Ovalhelg i Dubai med andre ord ;-)

Re: God onsdag fra Forus!

God morgen fra ville vesten. 13 grader på morgenkvisten, så da blir det nok opp på 20-tallet i dag også

Back