• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Goood Søndag :)

TigerBlack

ScanFlyer ettellerannet..
Goood Søndag :)

Opp og hopp morgenfugler, det er søndag :D
Tidlig opp er bra for kropp og sjel, så ut av senge og opp i tærne..

Vel skal prøve å ikke overdrive. God morgen fra Lysaker :)

Tidlig på'n idag oppe før fanden har fått på seg tøfflene og på jobb. Dette støtter bare teorien min om at morgenfugler er ekle dyr..

Iallefall

Pent vær og 3-4 pluss i tigerstaden idag. Praktfull soloppgang og alt ser ut til å bli en bra dag.

Etter jobb skal undertegnede ut å kjøre tog. Har en god kamerat som er lokfører så da blir det en liten tur oppover i hallingdal idag. Tilbake ikveld.

Kos dere med egg og bekken på sengekanten idag folkens :)

Replying to Topic 'Goood Søndag :)'

God morgen fra Tromsø

Har vært oppe leeeenge , men har ikke skrevet enda, for mye å gjøre på morran :spin:

Her er det lett snøvær , og kanskje 1 blå grad ( ca. )

Ha en feiende flott søndag ( nr. 3 i adventsrekken )

:sarc

God söndag morgon. Examensstudierna fortsätter med full kraft idag. Nu är det bara 5 dagar kvar till juleferien. Ha en fortsatt fin dag önskar avd Syd som kan bjuda på 16 grader och sol.

Laang søndag... Gikk ombord i BA`sB747-400 02:20 i natt og brukte 7 timer på en flat seng til LHR. Der er det akkurat ikke nok tid til å nå første fly til Oslo så da ble det mange timer i lounge med en fantastisk dusj!!!! Hjem til "sykeheimen" og det skal det være noen måneder...

Ha en god søndag natt!!!

Skyet dag paa BI ... sitter og leker meg med ACARS ... bestilt meg en bedre scanner, saa kanskje det blir lokal-ACARSspotting paa meg ogsaa snart .. Morro med internet-serverene ogsaa ..
Det faar bli aarets julegave til meg selv! God jul Andreas, sa jeg og ga meg selv en god klem! :spin:

Aarets foerste julekort fra Norge er ankommet .. takk, EB! Ditt er paa vei. Og BU662 faar en liten julegave, som takk for alt arbeidet han har lagt inn for oss her paa forumet. DC-8-63, som ogsaa har gjort en innsats, faar en juleoel paa onsdag, da er det planlagt julebord for Avdeling (Veldig) Vest.

Back