Goood morgen, det er tirsdag!

Bergern

ScanFlyer Dusty
Beste dagen i uka forsvant nesten før den begynte, så da tar vi fatt på dag nummer to.

Skiftarbeid har merkelige utslag; Noen dager våkner man før spurven har fått ut morramiget, andre dager kommer man seg absolutt ikke i seng før naboen er ferdig med tidlig levert dagspresse og klaprer på høye hæler nedover trappeavsatsene. Sistnevnte virker realistisk nå...

Ingen store planer for dagen. TDF fra 15-ish. Thats it.

Ha en græselig fin tirsdag! :)

Last edited:
God morgen fra DOH. En altfor dyr natt er unnagjort. Var syyyykt trøtt og orket ikke tanken på å sitte 5 timer til i loungen så jeg sved av ALT for mye penger på å sove på terminalhotellet i drøyt 4 timer. Men du og Du, om det var verd hver krone. (10 kroner per minutt)

Nå rekker jeg akkurat en kaffe og bolle på loungen før det er avgang til Tokyo.

Ha en fin en

God morgen fra Oslo. Barnefri, så slet veldig med å komme meg opp i morges. Nest siste dag før ferien, så bør få pakket i kveld. Da kan jeg jo også ta den obligatoriske pakkepilsen. Ha en fin dag

Salute e buongiorno:-) Varmt og godt i Termoli ved Adriaterhavet. Om noen timer går turen videre til Lecce - turens tredje nye region i Italia - nå har vi snart vært i alle regionene. Ha en digg tirsdag dere også.

God morgen fra Grønland. Siste arbeidsdag før det blir noen fridager igjen. Siden det er 4. juli i dag, blir det nok en tur til Lillestrøm for å se på amerikanske biler og folkelivet forøvrig. En smule harry, men masse lekkert (på 4 hjul...) å beskue. En flott tirsdag ønskes alle forumister[emoji3]

Nå rekker jeg akkurat en kaffe og bolle på loungen før det er avgang til Tokyo.

Tokyo, ja ... ja denne gangen er det ihvertfall ikke sne og kaldt. ;)

God fjerdejulimorgen fra vestsørøst. Helligdag og fridag selvfølgelig, men Vekkerbeaglen kjenner ikke forskjell. Lite folk på gymmen, så dagens CoreMOW fikk gå for seg uforstyrret.

Ingen andre planer i dag enn å mishandle en diger side med ribs på grillen. Kanskje med en liten pils til ... ;)

Happy 4th. of July fra Bainbridge, her er campingstolene plassert langs paraden, nummer til the 38th Annual BI Fun Run 5K hentet, klar til innsats 09:15

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    184.1 KB · Views: 136
God ettermiddag - her står en liten sykkeltur på programmet. Ellers så får dere alle ha god tur i øst og vest, nord og syd og happy feiring i Trumpistan :USA

God kveld fra Snillfjord. :)

Høyst varierende vær, kort sagt. Skal bedre seg i morgen ila dagen, så det blir bra. Her pakkes det og ordnes for 6 dager i Åfjord mens man har fått unnagjort dagens sommer-tog på TV. De fikk seg en vask av brannvesenet da de passerte TRD også, en flott gest det. NRK fikk sågar med seg både SK, DY og WF ila passeringen, så litt valuta for lisenspengene fikk man da. ;)

En ypperlig en ønskes alle. Så får dere ha en fin fin 4 juli over there! :)

Last edited:
G'aften fra Stavanger. Her har det vert maler-vær i dag, så etter middag og obligatorisk lur i god-stolen ble det 3 timer veivende med malerkosten. Ellers bestilte jeg meg ny iPad i går (viatrumf og SAS MasterCard premium ;) ) like før lunsj. Den dukket pinadø opp på døren med DHL her hjemme i firetiden. Snakke meg om rask levering. Den kom fra Nederland og hadde jaggu fått inngravert navn og det hele.
Ja ja, god natt folks :)

Og helt på slutten en ørliten hilsen fra Al Morjan på DOH, tre Brut unnagjort og klar for en nattflight til Male. Natta!

Back