God kveld fra Hong Kong Int Airport og Thai sin First Class Lounge!
Kom nettopp inn med TG i F fra BKK. Deilig tur til tross for gammel setekonfig. Men serveringen var helt paa topp, og det samme var groundservicen i BKK. 5 glass DP gjoer man i et godt humoer paa en maate. hehe.
Mye godt i loungen her ogsaa. Om 2 timer skal Lufthansen ta oss til MUC foer turen gaar via OSL til KRS. Lang tur hjem. Hadde jo vaert mye lettere aa flydd SK til CPH og derfra til KRS. Hadde gjort turen 14 laken billigere, men hva gjoer man ikke for aa spare penger, hehe.
Har hatt noen fine dager her, med en smule alkohol involvert. Mye aa rekke paa en gang naar man tar en langhelg i BKK. Men naa er det hjem igjen. Meteorolygen melder regn i KRS helt frem til neste tirsdag. Jommen sa jeg sommer!! Ikke mange gode sommerdager i aar gitt. De kommer kanskje i september siden vi hadde noen gode dager i mai (pinsen). Sa jo morsomt den gang at kanskje vi f[r noen like fine dager i september, og det kan jo nesten se ut som at jeg faar rett. Dessverre!
Nei, maa bort i baren aa se om jeg finner meg noe godt. Er jo egentlig bordservering her, men er jo greit med litt mosjon innimellom!!
BF:cheers: