Goood mandag fra Aarhus

Scandinavien_Airlines

ScanFlyer Gold
Så siger vi Godmorgen fra DSB IntercityLYN tog til Aarhus H her i lille Danmark, Dagen idag står på en tur med easyJet til Berlin fra AAR, det bliver min første afrejse fra Aarhus da min gang normalt er i Aalborg, Deutsche Bahn aflyste mit oprindelige tog natten til igår så jeg måtte finde et alternertiv at komme til München på og det blev så easyJet over Berlin.

God dag der uge.

God morgen fra kontoret. Sparker i gang dagen med litt espresso, før det skal produseres litt tall. Bra fart i Lysakerelven i dag, så merker at det har regnet i helgen. Ha en fin dag

Morn fra kontoret. Her skal man visst møte opp daglig i hele oktober. God vannføring i Lommedalselva også i går så jeg. Begge bilder er fra omtrent samme sted. Har visst en elektriker på besøk i garasjen, skal bli kjekt å kunne putte på strøm på kjøredoningen hjemme kjenner jeg, og med alt regnet er det muligheter for litt rimeligere priser på sånne elektroner også

Attachments

• elv.jpg
    elv.jpg
    132.3 KB · Views: 278
  • IMG_5044.jpg
    IMG_5044.jpg
    272.4 KB · Views: 277
God morgen fra Stavanger. Her har vi gråvær og høst så deilig å sitte fremfor TV’n med en kopp kaffe.
Ikke de store planer for dagen, men en skal forsøke å berge F turen med ANA.
Fikk for noen uker siden en re-booking på en flight med ANA, flyttet en dag frem men fortsatt i F, men som nå ankommer 4 timer etter at conecting flight har forlatt Haneda.
Wish me luck :D
Ha en fin fin mandag :)

Ay caramba fra Gardis! Her har man fått seg en dobbeltrippellate på Starbucks, og nå er jeg klar for videre eventyr.
Overfarten gikk fint. Fikk til og med sovet noen timer, det er uvant for meg. Tempen ombord var også akseptabel. Det hjalp nok at vi bare var 20 pax til å bidra til oppvarmingen.
Men frakt var det. Det ble lempet ombord et anseelig antall paller.

Immigrasjonen var smidig. Dama kikket på papirene mine og var tydeligvis fornøyd. HV-gutta ved utgangen ignorerte meg suverent. Helt greit det. Mye folk i avgangshallen, men det det meste ser ut til å gå smidig. Første gang i den nye hallen for min del ..

Nå skal det flys NEO for første gang!

Hola fra Banus. Fin ferie-puls på hele banden og Spania klatrer mer og mer opp på listen over favoritt-destinasjoner. Langbord med folk fra gamlelandet i går setter litt spør på formen, men verdt det.

I kveld er det parttegris i fjellene på restaurant sponset av en dekk-produsent.

53781D50-7FEE-4C23-A72E-42BD46B4108F.jpg

God formiddag fra Oslo. Her går det mest i venting på formiddagen. Skal til en undersøkelse etterhvert så jeg venter i grunnen bare på den. Det er ikke noe store greier så det skal gå fint. Ellers blir formen gradvis bedre heldigvis, men det blir lange dager med mye TV seeing.

God formiddag fra Oslo. Her går det mest i venting på formiddagen. Skal til en undersøkelse etterhvert så jeg venter i grunnen bare på den. Det er ikke noe store greier så det skal gå fint. Ellers blir formen gradvis bedre heldigvis, men det blir lange dager med mye TV seeing.

Fortsatt god bedring. Håper det ordner seg.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God kveld fra Thon Oslofjord, et hotell jeg gjennom hele oppveksten sverget på at jeg aldri skulle bo på grunnet utseendet. Men nå sitter man altså her og ser på nyheter da nettverket kødder det til så man ikke får castet, var visst ikke mye å gjøre med det ref han foran meg i resepsjonskøen da jeg sjekket inn.

En uke her, og jeg kjeder vettet av meg allerede kveld én, men man har i alle fall rukket å gå seg vill på senteret over gata. For øvrig ønskes det også herfra god bedring til SK384, det er nok langt kjedeligere på riksen!

Ay caramba fra Gardis! Her har man fått seg en dobbeltrippellate på Starbucks, og nå er jeg klar for videre eventyr.
Overfarten gikk fint. Fikk til og med sovet noen timer, det er uvant for meg. Tempen ombord var også akseptabel. Det hjalp nok at vi bare var 20 pax til å bidra til oppvarmingen.
Men frakt var det. Det ble lempet ombord et anseelig antall paller.

Immigrasjonen var smidig. Dama kikket på papirene mine og var tydeligvis fornøyd. HV-gutta ved utgangen ignorerte meg suverent. Helt greit det. Mye folk i avgangshallen, men det det meste ser ut til å gå smidig. Første gang i den nye hallen for min del ..

Nå skal det flys NEO for første gang!

Welcome to Norway! eller Nei, Velkommen hjem! passer bedre.
Bra at de slapp deg inn i landet... :)

Oensker deg baade god bedring og at du blir fort frisk. Du har helt rett i at Norge har et meget godt helsevesen og tilbud. Tror det fleste i Norge fort ville bli kurert for tanker om Privat Helsevesen med Forsikring - det er et utrolig byraakrati ;)

Ellers er det en flott hoestdag her i vest, utmerket med hjemmekontor saa en kan legge inn en lang tur med de firbente, og bedriften er svaert fornoeyd med den betydelige oekede produktiviteten.

God senkveld fra Røldal

roadtrip mot vest med Kidsa. Fruen startet opp på jobben igjen, så hun ble hjemme.
Var litt spent på batterbil over fjellet, men selvsagt helt ubegrunnet. Toppet opp batteriet i Notodden og ankom Røldal med 40%, tok en liten halvtime og fyllte opp så vi er klare for siste etappen i morgen. Tenker vi tar en detour fra E134 og satsert på litt god gammel ferge rally fra Skånevik. Blir gretten hvis det ikke diskes opp med svele på turen.

Fikk forøvrig oppgradering til den store hytta, men det var nok fordi eieren ikke gadd å gå opp til de mindre med sengetøyet.

Fordelelen med ferge utfluken var at begge kidsa mente det var helt greit å kjøre tidlig, så da er det bare å jage dem i seng så en kan dra dem opp tidlig og komme avgårde.

S

Oensker deg baade god bedring og at du blir fort frisk. Du har helt rett i at Norge har et meget godt helsevesen og tilbud. Tror det fleste i Norge fort ville bli kurert for tanker om Privat Helsevesen med Forsikring - det er et utrolig byraakrati ;)

Ellers er det en flott hoestdag her i vest, utmerket med hjemmekontor saa en kan legge inn en lang tur med de firbente, og bedriften er svaert fornoeyd med den betydelige oekede produktiviteten.

For ikke å snakke om de ansatte; alle jeg snakker med her i Tyskland sier alt ble verre etter privatiseringen. Alle helsefagarbeidere ønsker privatiseringen dit peppern gror…

For øvrig ønskes det også herfra god bedring til SK384, det er nok langt kjedeligere på riksen!

Takk for det livinspeed. Det er nok kjekkere å bo på hotell ja, men vi blir godt ivaretatt her oppe også. God mat og veldig hjelpsomt personalet som ordner det meste.

Takk for det Dc-8-63. Oppfølging og behandling har vært utrolig effektivt her så jeg er bare superfornøyd med medisinske oppfølgingen. Jeg foretrekker den norske modellen fremfor opplegget med privat helsevesen og forsikring ja. :)

Fortsatt god bedring. Håper det ordner seg.

Takk for det storg. :)

Back