Good morning Norway

Status
Not open for further replies.

catocontrol

Air Traffic Controller
Da sendes dagens første METAR ut, med 0 grader. Ingen vei tilbake nå. Ser at det har kommet snø på fjelltoppene i løpet av natten. huttemegtu:shake

hovedstaden byr på 15 grader nå klokken 05:45...ellers er det mørkt ute! Nye møter men i dag blir det også litt tid til å jobbe med julebordet til Scanair.no. Ha en bedre torsdag - det nærmer seg helg!

Giiv Akkt!

Her er vi fortsatt i Kongens klær, og befinner oss i "krigen" på Evje. Masser av menn i grønnt, overnatting i trange telt. Ja, det er vel bare våre homofile med-forumister som vil finne dette tiltrekkende?!?:lol:

Overskyet her i dag, men det skal visst klarne opp utover dagen og bli 18-19 grader og sol både i dag og i morgen.

Og vi har ikke skutt ned noen fly herfra i dag. Iallefall ikke enda!

Lt BF:p

God formiddag fra Drammen!
I dag er dagen å slikke sårene etter nok et nederlag mot FFK, noe som åpenbart gledet Blåfuglen vår. :viking :mol :baeh Nå kan muligens RBK få min støtte i cupfinalen for første gang noensinne! :p2 ^_^

Var på jobb når kampen gikk på TV i går, nok av Start supportere rundt Sportsbaren ved gate 21 da gitt :lol:

Ellers, senvakt idag.. så noen dager fri - har blitt kalt inn til Finnair kurs neste uke, så da blir det både jobbing, kurs og USA tur!

:USA

Originally posted by EB

Telt med Bizflyer står IKKE øverst på listen...sorry!!!

Telttur med deg står temmelig langt nede på min liste også!! :mol (Oi Den smilyen skal man kanskje være litt forsiktig med her?)

BF:baeh

Ah - rep-oevelse ... groenne klaer ... baal ... karsk i boetter og spann ..... :up:

'Omegnen' melder om 10 grader og hoey luftfuktighet .. var sent hjemme etter middag her. Riktig hyggelig og de to franske deltakerene ledet entusiastisk an paa vinsmakingen. Takk og lov at firmaet betalte .. jeg saa ikke regningen, men account manageren's oeyenbryn gikk i taket da han fikk lappen ... :smokin

Registerer at boersen ikke liker at oljeprisen synker, men det gjoer jeg. Har registrert pumpepris paa 2.19 per gallon, saa naermer vi oss $2 igjen ... men fortsatt er det langt ned til nivaaet det var paa da jeg kom hit. (80-90 cent)

glad torsdag - i dag kommer takstmann og i morgen kommer fotografen, så allerede til helgen kan kåken være på markedet! Det går fort i svingene - flytter noe nærmere P.A.Viking (Vettre/Østenstad for de som er kjent) i januar - til større flyrom i kjelleren! Dette blir bra!

Maura hilser.

Klar for siste arbeidsdag før helgen. I morgen går turen østover.
Ellers har vi visstnok besøk av en relativt høy sjef på jobben i dag, og rydding har vært stikkordet på kontoret denne uken. Alt må jo se pent ut når han skal titte innom. Men for alt jeg vet, kan han ha dratt når jeg kommer..

God morgen fra København som ligger badet i sol. Blir ett par timer lesing før det blir tid for en bedrift presentasjon (HSBC) og etterpå blir det møte i den norske akskjeklubben her og kanskje noen :cheers:

Originally posted by Someone

God morgen fra København som ligger badet i sol. Blir ett par timer lesing før det blir tid for en bedrift presentasjon (HSBC) og etterpå blir det møte i den norske akskjeklubben her og kanskje noen :cheers:

Jøss, eksisterer den klubben enda? Er det noe fart i ANSA der nede for tiden, eller? Er det fortsatt treff for norske studenter på Peder Oxe hver fredag kveld?

Den som bare hardde vært i Køben nå! ajajaj!:(

BF;)

Originally posted by Bizflyer

BF;)

Det høres jo ikke ut som du lider noen nød der du er heller, situasjonen tatt i betraktning. Vi hadde ikke internettilgang på øvelsene da jeg "satt inne", vi hadde faktisk ikke nettilgang på kontor PC'ene heller, det var visst fali' det! ;)

God kveld. Da var jeg hjemme igjen etter en lang dag med møter på provinskontoret i Sandvika. Nå er det jammen høstlig ute, 7 grader med vind og regn. Mor hadde fyrt opp i peisen, jeg har spist middagsrestene( straffen når man kommer hjem 4 timer etter at middagen var klar ;-) ) og kaffen med konjakken er klar til å inntas.
Det var kraftig sørvest kuling i dag, noe som medførte høstens første skikkelige ristetur inn mot Mosjøen Lufthavn. Heldigvis ikke noe problem å lande, men i dag kjente jeg at vi fløy ja.
Biz, du får kose deg på HV-øvelse! Har selv for første gang i min militære karierre bedt om fritak for årlig øvelse i høst. Utenlandstjeneste laangt øst var god nok grunn for en gammel major som meg, som nå for tiden sitter godt og varmt i en HV-distriktsstab. Ikke noe teltliv lenger for min del:old

Har selvfølgelig kommet meg inn i en stab jeg også, så teltlivet står vi over.
Har fått skutt litt nærstridsskyting i dag som litt adspredelse. Så nå kan Bin Laden bare komme! Jeg er klar!!

BF

Originally posted by Someone

Jøss, eksisterer den klubben enda? Er det noe fart i ANSA der nede for tiden, eller? Er det fortsatt treff for norske studenter på Peder Oxe hver fredag kveld?

BF;)

Jada eksisterer den, det samme gjør Ansa. De hadde vel en velkomstfest for 2 uker siden men da var jeg syk hvis ikke ville jeg vært der. Peder Oxe er nok ikke lenger ett stamsted, spesielt med tanke på at det vel er over 1000 norske studenter her og over 400 bare på CBS så ville det blitt litt vel trangt om plassen. Men var forresten på Peder Oxe på middag for ett par uker siden. Hadde de like snasne uniformer på servitrisene i gamle dager også? :p

Med mobil og 3G er mye mulig!
Når var du i Fors'en da? Før eller etter krigen?? :lol:

BF:-p

3G, ja, har hørt om det der...må nesten vurdere det når Samsunghelvetet skal byttes ut. Var inne i 1999-2000, er da ikke så gammel! :)

Status
Not open for further replies.
Back