God ettermiddag fra Hanoi. Kom nettopp tilbake fra en fin tur til Halong Bay, og dagen ble enda bedre da jeg kom på nett og fikk mail fra Optiontown om at jeg er oppgradert til business på morgendagens flight til SGN. Min første SkyTeam-flight blir dermed i C, og det koster meg totalt 600 kr (400 + 200 for oppgradering). Er spent på hva man får for den prisen, har noen erfaring med Vietnam Airlines?
Sukk, ser nå at det har vært equipment change fra 772 til nettopp 321. Kjipt, men samtidig er det sikkert grunnen til at oppgraderingen gikk gjennom, og det er fortsatt verdt 200 kroner.Hadde en fin opplevelse med VN mellom Hanoi-Nha Trang i november. Grei servering med et måltid og drikke til. Var egen C avd i den A321 vi tok så vi fikk sitte uforstyrret foran gardinaUansett så fikk du det veldig billig
![]()
God ettermiddag fra Hanoi. Kom nettopp tilbake fra en fin tur til Halong Bay, og dagen ble enda bedre da jeg kom på nett og fikk mail fra Optiontown om at jeg er oppgradert til business på morgendagens flight til SGN. Min første SkyTeam-flight blir dermed i C, og det koster meg totalt 600 kr (400 + 200 for oppgradering). Er spent på hva man får for den prisen, har noen erfaring med Vietnam Airlines?