• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Good Fredags Morgen

TigerBlack

ScanFlyer ettellerannet..
Goood Fredag fra Kløfta ;D

Ser for meg ut som jeg er den første idag, så da er det bare å ta ansvar..

Håper det blir bedre utover dagen men nå er det frezing fog her på kløfta.. hadde 3 MM med is på bilvinduet og glatt som bare eff..

Ellers, jo noen baselusker har funnet veien ned i lungene mine og tatt fra meg alt som heter stemme, så i dag blir all komunikasjon via taster (mail)..

Ønsker alle en riktig god elg med ett solnedgangsbilde jeg tok på Akershustranda igår ettermiddag...

Attachments

• fire sunset 2.jpg
    fire sunset 2.jpg
    66.5 KB · Views: 2
Replying to Topic 'Good Fredags Morgen'

Og her herjer fortsatt forkjølelsen, men kan ikke være borte fra skolen av den grunn.
Ukens siste (og fjerde) prøve idag. Glad det snart er helg nå.

Igår var jeg på mørkekjøringsobservasjon, egentlig helt vilt hvor dårlig man ser i mørket fra en bil...

Heeeelg, jeg kommer snart!

Vakkert Bilete!

Ellers saa haaper en jo at helga kommer hit ogsaa, se slik ut iallefall. Med vaeret vi har her naa.

Hvis ikke er det vel de tre siste julegavene i morgen trur eg.

Ha ein betre dag!:alien:

Det er en øy......

oslo31.jpg

Back