• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Goo Torsdag

God morgen. En espresso i solveggen etter barna er levert. Så får det vel etterhvert hjemmekontoreres litt, med en liten innlagt løpetur. Ha en fin dag

God morgen fra Sandnes. Er allerede en time ut i arbeidsdagen. Så langt virker det å bli en nydelig dag værmessig. Kaffe i koppen , isvann i drikkeflasken og kontroll på mailboksen. Nå kan timene bare fly avgårde.

Mornings fra Horten.

Ukens kursing går mot slutten. Været er mye bedre enn Vestlandet og øl’en på ettermiddagen smaker stortsett like vondt uansett hvor eg er.

Blir ombooking på hjemreise i morgen så WF må kontaktes i løpet av dagen.

Snart God Helg

FQTV

God formiddag fra hjemmekontoret, en liten pause i solveggen før Teams-maratonet fortsetter… Sol, sommer, utepils, fotball og exit munnbind gjør tilværelsen levelig. Ha en strålende torsdag[emoji3]

Mårnings fra det sørlandske. Her skinner solen, men gresset skal visst vannes i løpet av kvelden. Så her er det bare å utnytte dagen best mulig. Eh. dvs gjemmekontor inne frem til det begynner å regne... Kanskje gjøre litt om på arbeidsdagen og heller jobbe i kveld? Hmmmm. Desisjens desisjens....

God torsdag ønskes...

God torsdag fra et solfyllt South Georgia.

Folk reiser hjem, noe som betyr at man er halvveis i jobbperioden for denne gang
Bestemte meg for å stå dobbel periode for å ikke kaste bort alt for mye av friperioden på karantenehotell. Går glipp av sommmeren, men det baner vei for at man får hele høsten hjemme.

Ha en finfin dag folkens
0ca599283f8c82bc540977e863b13788.jpg

Sent fra min SM-G781B via Tapatalk

Ikke i denne omgang, satser på å få sjansen senere

Sent fra min SM-G781B via Tapatalk

Hvor lenge er du borte da til sammen? Nå vet jeg ikke nøyaktig hva du gjør, men er dere aktivt langt ute til sjøss eller bare innaskjærs på noe slags stasjonært arbeid?

Hvor lenge er du borte da til sammen? Nå vet jeg ikke nøyaktig hva du gjør, men er dere aktivt langt ute til sjøss eller bare innaskjærs på noe slags stasjonært arbeid?

Blir borte 16 uker + karanenehotell før og etter.

Jobber på lastebåt som reker litt rundt her og der i Antarktiske strøk.

Back