G’onsdag

Savipix

ScanFlyer Rusty
G’onsdag

God Onsdag från Tashkent,

En sista dag med sightseeing innan red eye mot WAW. Uzbekistan är fantastiskt, åk hit innan för många turister kommer. Fantastiska människor och lätt att ta sig runt.

Ha en strålande dag var än du är!

Re: G’onsdag

Best onsdag fra Ris. Snart ut døren for en frokostdate med mannen min på Kaffebrenneriet på Torshov. Kontorering der eller her i løpet av dagen. Ha en best onsdag du også…fortsatt juli så spis is!

God morgon! Här blir det en tur över pölen idag, till San Antonio med Condor. Ny stad, nytt bolag och ny typ för min del. Ha en fin dag

Mornings fra Tjøme. Litt hjemmekontorering før vi tar en snartur til Sandefjord for å besøke slektens eldste. Så er en liten båttur planlagt. Ha en fin dag.

Morn fra Tønsberg. Deilig å være hjemme igjen og halvveis tilbake til vanlige rutiner, da noen etterhvert skal leveres i barnehagen. Plukket opp en sykkel på posten i går som snodig nok trenger litt mekking før den er brukbar.

God morgen fra Lommedalen. Etter 4 harde dager på arbeidsleir/Hytta, der spesielt gårsdagen, med 11 timer hard og intensiv jobbing og 400 ganger opp og ned på stiger, for bl.a å montere nye takrenner og vannbord er gjennomført, er jeg så sliten at jeg har problemer med å sove. Leggene verker. Det er allerede gjennomført litt indretjeneste. Nå blir det øyeblikkelig frokost. Ferskt brød direkte fra brødbakemaskinen, med Crabsticsalat, med reker som jeg øyeblikkelig skal rense blir en grei start på dagen. Så avgårde for et par timers jobbing og litt handling på vei hjemover etterpå.
Ha en produktiv dag du også.

God morgen fra Sandefjord! Sola skinner og det ser ut som det blir en fin dag. Konemor og minstemann sitter på TG954 og lander snart på OSL. Huset fikk en liten opprydding i går og tror det er bra nok for konemor. Nå frokost og så jobb. Is blir det nok i dag også!

Ja god onsdag fra Oslo. Joda jeg kom meg jo til slutt på toget i går da men det var jo litt mer dramatisk enn det jeg skrev fra mobilen i gårsdagens tråd. For de som ikke har vært på Glitterheim før så ligger den hytta innafor nasjonalparken og der er det ikke lov for vanlig dødlige å kjøre noe med motor på så man må gå /sykle 7-8 km på en helt ok grusvei. Glitterheim har selvsagt sykler for utleie, men av variabel kvalitet kan man si. Omtrent midtveis mellom hytta og P plassen så hoppa ikke bare kjedet av, men hele greia røk. Da ble det jo å ta beina fatt. Jeg hadde jo bestilt bestillingsrute fra Innlandstrafikk ned til Randsverk for så å ta busser videre derfra til Otta. Jeg kom jo selvsagt for sent til å kunne rekke transport videre, men taxisjåføren skulle til Otta uansett så han kjørte meg dit uten ekstra kostnad utover den egenandelen man betaler på bestillingsruter. Men ja sykler som ryker er ikke noe gøy når man skal rekke noe. Selv på parkeringen der er det ikke mobildekning så hadde hatt et problem om sjåføren hadde kjørt avgårde.

God morgen fra Lillestrøm. Her begynner straks zoom møter, men om et par timer blir de byttet ut med båttur og fri resten av dagen.

Like god onsdag ønskes alle

Ja god onsdag fra Oslo. Joda jeg kom meg jo til slutt på toget i går da men det var jo litt mer dramatisk enn det jeg skrev fra mobilen i gårsdagens tråd.

I gårsdagens tråd satt du vel godt plantet i et premium pluss-sete hos SJ? Virket rimelig udramatisk.

God dag fra bortekontoret. Skodaen fant vegen hit i dag også. Usikker på om den har skjønt at det er for siste gang. Satser på at den dinner vegen hjem etterpå, før siste tur blir til Viking i helgen eller'no, sånn at Nettbil kan finne neste offer... eh, eier. Forøvrig praktisk at de har lokaler et ørlite steinkast fra Mazda-sjappa.

Ha en god en :)

I gårsdagens tråd satt du vel godt plantet i et premium pluss-sete hos SJ? Virket rimelig udramatisk.

God dag fra bortekontoret. Skodaen fant vegen hit i dag også. Usikker på om den har skjønt at det er for siste gang. Satser på at den dinner vegen hjem etterpå, før siste tur blir til Viking i helgen eller'no, sånn at Nettbil kan finne neste offer... eh, eier. Forøvrig praktisk at de har lokaler et ørlite steinkast fra Mazda-sjappa.

Ha en god en :)

Ja det endte jo opp med å bli det hehe. Men kunne fort ha vært ille ute læll.

God formiddag fra Kongsberg. Dagen startet med blodprøver på sykehuset. Ingen skal klage på at de ikke er effektive. Lab'en åpner 08.15 men det var personell til stede før det, så 07.50 var blodprøvene tatt. Det er ikke verst. Er litt spent på hva de viser. Livlegen er borte i dag så jeg får svar i morgen tidlig.

Ellers ikke så mye på agendaen i dag. Skal prøve å jobbe litt og få trent litt. Så er det jo på OL og CL kvalik på fjernsynet i dag

God formiddag fra VY!
Her ferieres det fortsatt. Fin tur hjem med OS i går, god service og alt i rute. Nå er det Larvik og ferieleiligheten straks i 11 dager. Skal bli fint og roe alt ned å slappe av litt. Glad onsdag ønskes! :)

God morgen fra hagen hvor dagens tredje kaffekopp skal nytes. Må jo si at dette været er jo ikke mye å klage over? Nå er det ut på øyene med familien for et lite bad og så blir det vel grilling i kveld også.

Back