G’Onsdag

Savipix

ScanFlyer Rusty
G’Onsdag

God onsdag från Singapore och Marina Bay Sands,

Sista dagen som 30 någonting tillbringas delvis på SQ710 till Bangkok. Vad som händer resten av dagen och kvällen får vi se vad den bjuder på.

Ha en fin dag var än du är och vad du gör!

Re: G’Onsdag

Glad onsdag med en følelse av fredag. 3 dagers uke er rett og slett en helt grei tilvenning til arbeidslivet etter ferie. Ha en best onsdag og så blir det bare bedre og bedre:-)

God dag fra Kambodsja. Formiddagen har blitt brukt til å bevitne all faenskap mennesker er i stand til. Nå er det en liten pitstop på hotellet før vi må ut å se litt hyggelige ting også.

Mornings fra Beitostølen. Ser ut som mitt graveprosjekt på terrassen ble satt litt tilbake av gårsdagens snøvær. Et Teams møte før ferie, også blir det vel fort 2 skiturer. En med barn og en uten barn. Ha en fin dag.

God dag fra Kambodsja. Formiddagen har blitt brukt til å bevitne all faenskap mennesker er i stand til. Nå er det en liten pitstop på hotellet før vi må ut å se litt hyggelige ting også.

Du tenker på Khemer Rouge ja? Ja det er helt sykt hva mennesker er i stand til å gjøre. Vi har hatt nazistene, Stalin og gulag, diverse militærdiktatur i Sør Amerika, nevnte Røde Khmer (som Vietnam av alle land satte en stopper for), Maos kulturrevolusjon - ja bare for å nevne noen jævelige ting som har skjedd etter 2 verdenskrig. Dog så er det vel få ting som "slår" folkemordet i Rwanda i jævelige ting som har skjedd etter andre verdenskrig. ¨

Jaja god morgen fra et heldigvis fredelig Oslo og Norge uten å frykte for livet mitt om jeg er misfornøyd med regjeringen eller å frykte for at naboen tyster til et hemmelig politi. Tenker meg en tur på treningssenteret før Viggo Valles Påskelabyrint. Så får jeg vel handle også siden butikkene er stengt noen dager. Husk for øvrig at ølsalget stenger kl 18 og Polet 16 i dag - dvs alt er som om det skulle vært en lørdag. Dette vet jeg mange brenner seg på onsdag før skjærtorsdag.

God morgen fra Kongsberg. Fremdeles grisevær her i bygda. Spørs nok om det blir mest inneaktiviteter i dag. Neste dagene skal det heldigvis bli varmere.

Vel, dagen startet som så ofte før med prøvetaking på sykehuset. Så blir det nok en samtale med livlegen i formiddagen.

God morgen fra tiggermetropolen Barcelona. Lenge siden jeg har vært her nå, men så ille har det ikke vært før!

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk

God dag fra havet ikke så langt fra Bjørnøya.

Dagens to flighter med påskeklar mannskap som skal på fri har fått tekniske utfordringer og sånn går dagen.
Ikke mye tid igjen til å gjennomføre dagens program så noen blir stuck i HFT. Så begynner ombookingene på WF og de hyggelige prisene de har her oppe, Nord for moralsirkelen.

Ja ja, jeg blir her til over påske. God påske

FQTV

God morgen fra Tommy. Her nytes det radig og Palm Springs området er virkelig deilig. Prøvde selve Palm Springs downtown i går som var så der, men artig å oppleve. Nå er det bort på en snasen golfklubb for en huevos rancheros frokost og ei skikkelig mimosa.

Meldt 25 grader i dag og varmere i morgen og fredag, men så kommer et skår i gleden hvor de to siste dagene er meldt 16 og regn som mest plager undertegnede da de andre aner (enda mer) shopping.

IMG_4665.jpg

428f3432-91d3-4a43-a76d-2f87c6071650.jpg

God morgen fra Tommy. Her nytes det radig og Palm Springs området er virkelig deilig. Prøvde selve Palm Springs downtown i går som var så der, men artig å oppleve. Nå er det bort på en snasen golfklubb for en huevos rancheros frokost og ei skikkelig mimosa.

Meldt 25 grader i dag og varmere i morgen og fredag, men så kommer et skår i gleden hvor de to siste dagene er meldt 16 og regn som mest plager undertegnede da de andre aner (enda mer) shopping.

View attachment 54582

View attachment 54583

Pent - elsker California som jeg har sagt mange ganger. I Palm Springs kan man jo få litt utsikt ved å ta en gondolbane. Verdt et besøk om man liker sånt da.
https://pstramway.com/

Og tør jeg å si at shopping i USA var mye gøyere da dollaren var nærmere 6 enn 11.

Jeg tror at det verste faenskapet menn(esker) er i stand til, ville gitt deg fengselstraff om du så på det. Om man tenker Kambodsja, og små jenter.

View attachment 54582

View attachment 54583

Når du er i Palm Springs anbefaler jeg å sjekke ut Pioneertown, og spise på Pappy and Harriets. Jeg er jo egentlig sånn stoner rock gal som elsker Queens of the Stone Age av hele min sjel, og frontfigur Josh Homme (som bor i Palm Springs tror jeg) er ofte der og spiser/spiller små gigs. Sinnsykt kult sted, veldig autentisk. Anthony Bourdain (in memory of) var også der i en episk episode.

https://youtu.be/nxT6J301NYs?si=SCjgx6sdXDTBFr9K

Back