• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Gonsdag!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Da var det begynt aa moerkne her borte ogsaa. Tor med Hammeren har allerede soerget for 4. juli salutten og temperaturen og luftfuktigheten er naa paa levelig nivaa. Det smeller allerede rundt i nabolaget med menneskelagde salutter, og mer blir det nok naar det blir ordentlig moerkt. Til dyras store glede .... not! Faar nok selskap i senga i natt.

Kona tusler rundt med et fornoeyd smil. Hun hadde ansvaret for det elektriske anlegget paa den lyttestasjonen i Alaska som fanget opp rakett-testene til N-Korea og fikk idag bekreftet at plassen fungerer etter spesifikasjonene .. :up:

Skal tidlig opp - skal til Gulfport med 8.10-CRJ'en til ASA og leke med tre 752'er paa fire timer i morgen kveld. Hotellet mitt ligger ved siden av Hooters, saa det blir vel kanskje en liten stopp der for en smaaoel og kyllingsandwich foer jeg gaar til sengs etter jobb .. ?? :love

Replying to Topic 'Gonsdag!'

Glad morgen... Sovet nesten en time lenger enn i går og på mandag...:) Kjører snart til Hamar og Gjøvik med stopp på Espa og de beste bollene i Norge...:devot: Ha en bedre onsdag - Nå ER det snart ferie...:spin:

Morn. Noen tittet for dypt i vinen på terassen i går... hvilken idiot har avtaler klokken 0700 på en morgen? :baeh

-A

jaja, da var det min tur til å bli rammet av streik - våknet i morgen til strømløst hus, så jeg regner med at det blir en tur hjemom i lunchen for å tørke opp rundt frysern og kaste "litt" mat. Heldigvis har vi et gamlehjem og to gårder med kyr i nærheten, så vi krysser fingrene for at de er på samme strømkrets (eller hva det heter) som oss, og at det søkes om dispensasjon - hvis ikke blir det grillmat hver dag fremover, ingen klesvask og kalde dusjer (hvor lenge holder varmtvannet i tanken seg varmt??). Nå ligger mobilen, Tivoli-radioen og laptopen til lading her på kontoret i Sandvika (hvor vi fremdeles har strøm) og jeg har nok strøm på iPod'en til å vare et par dager skulle jeg tro. Hurra!

God onsdag! Solen skinner over Drammen, elektrisiteten er på plass både hjemme og på jobb, men alt er ikke bare festlig for det...

...i går kveld fikk jeg V50'n påkjørt (uten at jeg så av hvem :sarc ) med påfølgende ripete støtfanger og bulk i bakskjerm - bilen blir 1 år neste fredag... :pissed
Så i ettermiddag må jeg få taksert moroa, noen som kjenner til noen ålreite, og forhåpentlig rimelige, opprettere i Drammen eller innen ca. en times kjøring herfra?

God morgen fra Oslo, på plass på kontoret litt senere enn vanlig idag også, emn det er jo sommerferie og det var ikke bare jeg som var sen idag...:love

...ellers blir det mye rydding og klipping av gress i kveld siden mamma og pappa kommer hjem fra ferie i morgen og spesielt hage vedlikehold har blitt nedprioritert i det siste

(jada jada vet det, bor hjemme og har gjort det siden jeg returnerte fra Skottland i mars....men og ca 1,5mnd så er det ut igjen)

God formiddag fra Tananger,
Nydelig varmt vær og vindstille og havet ligger speilblank vestover. Ferien er begynt og det blir å nyte det fine været med innlagt hagearbeid idag for å komme ajour med knollvekstene.
I kveld blir det MTC(flytreff) med gjengen fra SVG her i Tananger med øl,vin,mat og slides.
Guttas kveld med andre ord..
Ha en fin sommerdag

Så i ettermiddag må jeg få taksert moroa, noen som kjenner til noen ålreite, og forhåpentlig rimelige, opprettere i Drammen eller innen ca. en times kjøring herfra?

Har hørt at Svein Krogstad er rimelig billig? :up:

Kan ellers melde om lettskyet og 28 grader pr nu!

God ettermiddag fra Tromsø

Grått idag her oppe, men ingen nedbør heldigvis. begynner så smått å pakke for Bergenstur i kveld ( forhåpentligvis med Q400'n på fredag ).....:D

Bryllupet planlegges og papairarbeidet sendes avgårde i disse dager, ferdigstemplet og signert :nor

Ikveld skal også lillebarnet plasseres bort......... :

Attachments

• Ruth i bag'en.JPG
    Ruth i bag'en.JPG
    108.6 KB · Views: 5

Originally posted by Thomas
Har hørt at Svein Krogstad er rimelig billig? :up:

Er ikke det denne Hotell Cæsar-figuren? Ikke sikker på om jeg hadde overlatt bilen der i gården nei. :)

Da vae jeg fremme i Gulfport, med en sedvanlig trang CRJ .. :baeh 'Lekk' ved noedutgangen var'n ogsaa - jeg var skikkelig kald paa foettene naar jeg kom fram. Og i tillegg traff vi en fugl paa approach - vingen var oversmurt med blod.

Fikk sjekke inn tidlig paa hotellet - helt nyoppusset rom med splitter my seng. Herlig!

Nok en het ettermiddag, stokken i skyggen står for øyeblikket på hete 29 grader og det er et lett lag med cirrus langt der oppe. Nå er det snart tid for å dra i gang ukens store morroskap, nemlig den saken med fire hjul og 6,5hk som kutter gresset. :baeh

Grüss Gott fra Wien,

Scanair.no har fått en avdeling Wien, denne har etter hva jeg vet ikke eksistert før.

Flytilbudet fra Wien er bra, men henger etter på lavprissiden, men der er Bratislava som kun er 50 minutter unna et godt alternativ.

Back