G'onsdag - streiken er over!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Naa blir det neppe business as usual foer paa torsdag, men det blir vel sakte og rolig innfasing av trafikken i loepet av onsdagen ... Men enhver overstaatt streik er en god overstaatt streik.
http://www.nettavisen.no/innenriks/article1925304.ece

Her i soeroest har vi akkurat vaert igjennom tornadovarsel, lyn, torden og masse leven, men naa har det heldigvis roet seg. Bikkja ogsaa .. :p
Nede paa ATL er det foroevrig temmelig kaos regner jeg med ... sist jeg tittet laa stormen rett over stripa.
Det ble foroevrig observert tornado et par mil unna ...
http://www.ajc.com/metro/content/me...orm_warning.html?cxntlid=homepage_tab_newstab

God trøtt onsdag morgen. Var oppe lenge i natt desverre. Hadde ikke regnt med streiken skulle være over så tidlig. Men fikk telefon klokken 06 at streiken var over og da blir det og komme seg på jobb 07.15. Så får vi se hva slags fly som kommer og går. Da slapp jeg ihvertfall å gå på NAV kontoret. Ha en fin dag.

god morgen fra LN-RPX som skal ta meg til kontoret i dag (takk til vedkommende som endret 17A til 09A....). Mange folk på OSL i dag, og alle får reise! Herlig! LN-RPX trenger en tur til Shannon for litt ny "beis" - motorene er rosa og flaggene er skikkelig faded.
Godt at streiken er over og Maria er til GP-finalen

Morn morn fra kontoret!

Her blir det en dag i VPN'ets tegn, har tre forskjelige VPN som skal ha ymse utført i dag, så her er det rom for moro. Og litt papirarbeide blir det jo og så da er denne dagen beskrevet i et nøtteskall...

-A

God morgon, og vel overstått streik ;)

Bergen har våkna, men det er fortsatt like rolig på veiene som når streiken har stått på. Det er nok ikkje alle som har fått det med seg enno, men det raser nok på utover formiddagen.

Ha ein solrik dag alle saman! :)

Glad morgen fra Havnekontoret som bader i sol... Om noen timer er det åpning av Festspillene - gleder meg stoooort. Så blir det en hyggelig lunsj på Admiral og en ellers rolig ettermiddag/kveld i Bergen. I morgen flyr jeg til Sandefjord og ny opptreden med Reiseradio`n FM747.

Ha en strålende dag - Gud har tydligvis hørt på bønnene våre om streikeslutt!!!:nor

God morgen fra København....ny forsovelse idag også. Samme vær, arbeidsoppgaver og planer for dagen idag som igår bortsett fra at jeg har tenkt meg inn å trene istedet for en løpetur. Ha en fin dag

God morgen fra Forus/Tananger,
Ukas jobbaktiviteter er noe endret på grunn av streiken. Det blir kun behov for dagstur til Lilleakerkontoret imorgen og godt er det.
Fint å være i ro på hovedkontoret og inn i mellom all jobbreising.
Noen malingsarbeid står på timeplanen for ettermiddagen i finværet.
Ha en fin dag alle.

Ikke offentlig - men vi opptrer på Park i morgen foran over 80 reiselivsansatte i Vestfold... Bizflyer så oss i Kristiansand...

God formiddag

Her er det en stille morgen, var ikke hjemme før godt over midnatt i natt. Ny jobbkveld av samme kaliber i kveld. Får bare håpe at ting blir litt roligere i dag. Hadde et par kjipe gater i går kveld...

Konstaterer at LO har driti på draget og oppnådd stort sett nada med streiken. Vurderer sterkt å melde meg ut av LO etter denne konflikten som jeg mener var helt håpløs fra LO sin side. (noe som resultatet og viser)

Får se om det ikke blir tid til en kaffekopp med Thomas på OSL litt senere i dag.
(sender deg en sms Thomas når jeg vet tiden)

Ha en trivelig dag

S

Hoppla!

Den er godere, jeg er der oppe fra rundt 12:30 - skal en liten tur innom jobben også ett par andre gjøremål - gi meg ett hint når du er i området.

Ellers venter jeg spent på sola som er lovet, ser forbaska dårlig ut enn så lenge!

God formiddag fra Mosjøen!

Streiken er over, sola skinner og jeg skal på jobb først kl 1345 og håper flyene er i normal drift da.
Tiden fram til da skal benyttes til maling av 2. strøk maling i yttergang og gjesterom!

Ta ta..

E!

På Stord kunne de gjerne se at streiken fortsatte. Det var nok godt å få litt penger i kassen igjen : BA

Noe vel tidlig opp idag, kl.07:30. Montøren kom 07:40, 20 minutter tidligere enn avtalt. Dukskift på 4 markiser sto på programmet, jobben var gjort på litt under en time. Nå har markisene fått en bedre fargeavstemming mot det røde og grønne huset. Det har vært lys grått og blått før i tiden, farger som gikk igjen i den gamle duken.
Telefonvakt også idag. Det betyr endel indretjeneste.
Ha en fin dag!

God ettermiddag fra Trondheim
Litt sol idag , men også endel skyer. Det lades opp til CL-finale i kveld hvor alle hjerter gleder seg om kjøpelaget Chelsea gruser ManUre.......:colgate:

Men det skjer vel ikke...

Ha en strålende dag folkens og god middag :nor :nor :nor

God dag fra Lilletorget. Kveldsvakter er greie mandag-onsdag, men torsdag-fredag blir det stadig tyngre å komme seg opp før 12. Ellers får jeg vel oppsøke banken min i morgen, da en eller annen har klart å kopiere et kort og handler varer på VISA for penger som ikke her hans. :angry:

Og så må man si at man ikke er så rent lite misunnelig på de som er i Bergen i disse dager (vet hva jeg snakker om, for jeg har bodd fem av mine beste (ungdoms)år der borte.. ). Nattjazzen. Sukk!

Last edited:
God morgen fra Chicago. Flyene lander mot oest i dag, pent vaer, men fortsatt morrakaldt.

I dag blir det tidlig kveld for aa overvaere CL finalen som starter kvart paa to om ettermiddagen....

Ikke offentlig - men vi opptrer på Park i morgen foran over 80 reiselivsansatte i Vestfold... Bizflyer så oss i Kristiansand...

Ja, det er riktig! EB er stjerne og Prima Ballerina(^_^) i showet som forøvrig er en morsom måte å formidle hva de ulike firmaene (Diners, BA, LH, Avis osv) kan tilby, og det er reisebyråansatte som er målgruppen.

Her skal det slappes av på sofaen utover kvelden! Deeeeeilig!

BF:cool2

Back