• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

G'onsdag morghen!!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
G'aften fra det dype sør hvor man gjør seg klar til å tørne inn for kvelden.

Her i Atlanta ryddes det fortsatt etter flommen og uværet - ni er døde og det er fortsatt flere savnede. Mange nabolag er fortsatt oversvømmet, broer og veier stengt og det vil ta sin tid før alt er normalt. Godt man ikke skal ut å delta i rushtrafikken...
Her hos oss har vi vært heldige - dreneringen har fungert godt, og med unntak av at jeg måtte ut og fjerne litt stein som truet med å blokkere sluket i hagen har det gått bra.

http://www.ajc.com/news/flood-death-toll-rises-142739.html

aerial-flood_256842c.jpg

God morgen fra hovedstaden... Dagen er over 6 timer og 30 minutter kortere/mørkere - noe som definitivt merkes. Stort sett møter inne på kontoret før det blir møte med Bizflyer i ettermiddag - ikke fly og vin denne gangen - men nå båt og kort. Ha en bedre onsdag!

God morgen fra Forus!

Forsov meg i dag gitt! ^_^ Men nå er vi på jobb og klar til å ta fatt på dagen. Ting kan tyde på i dag at det blir en lang dag gitt.

Vel, da er det på tide og hente seg en god kaffekopp. Ha en fin dag forumister

MOW, godt å høre at du/dere slapp å få flommen innomhus :)

God morgen fra hovedstaden. Ting og tang som skal gjøres unna på jobb idag også. I tillegg blir det en par timers jobbing i forbindelse med oppgradering av forumet. Husk at vi da tar en liten 2-timers siesta fra ca kl 15 (se sticky-tråd på flyforum). Ha en fin onsdag alle sammen!

God morgon frå Trondheim!

Etter 3 visningar på 2 dager, står me fortsatt med uløyst problem. Er det ikkje tilstanden, så er det utsikten.... Det skal ikkje vera lett å finna den rette løysinga på bustad gitt ;)

Vel, går på med godt mot mot neste potensielle visning, så får me håpe det blir treff......

Ha ein fin dag allae saman! :)

God morgen fra Oslo. På plass på kontoret og har begynt på dagens arbeidsoppgaver. Egentlig skulle det alt i går ha kommet noen håndverkere og begynt slå ned en vegg mellom mitt og nabokontoret, men de har ingen sett snurten av så har foreløpig unngått å måtte søke tilflukt et annet sted. Ingen planer for i kveld, men bør vel kanskje ta meg en treningsøkt. Ha en fin dag

Endte opp med deilig tapas med en vennine i går kveld - og vips var alle planer om ta igjen søvn og legge seg tidlig borte - og det merkes enda hardere i dag... Så etter en treningsøkt i kveld er planen å komme seg nokså tidlig i seng... Første pause i forelesningen nå - her får man drikke en cup of joe...

g'onsdag fra EU.
Startet dagen med en löpetur i Hagaparken (og der ser jeg at jeg har fått SVENSK tastatur på PC'n igjen - kan det har värt det stygge fallet den tok i asfalten på Arlanda i går?). Møte med en mobildude om en time, og i dag MÅ jeg få på plass excel-malen. Fredag skal jeg overføre en stor arbeidsoppgave til en kollega, men da må jeg være sikker på at hun forstår oppsettet. Blir nok nok en lang dag på kontoret, med en avstikker til nærmeste sportsbutikk for å se om det finnes sparkesykler å få kjøpt i Sverige - i Asker var det tomt.

God morgon från Uppsala,

Ännu en morgon på universitetet och idag skall det övas uttal i det ryska språket. Solen skiner men det var 10 kalla minuter på cykeln på väg hit. Försöker även hitta en lämplig restaurang för en lunchdate i Stockholm, any ideas!?

Önskar forumister runt om i världen en fin dag!

Har da kommet meg til Oslo. Lenge siden sist jeg fløy!
Nå står det første av dagens 3 møter på planen, før det blir Rune Andersen show på Latter i kveld!

Have a nais von!

BF:cool2

God Onsdags kveld fra Auckland. Dagen i dag har for det meste blitt tilbragt i senga med forkjølelse, men slikt varer sjeldent mer enn 1 dag, så når jeg våkner i morgen er jeg nok frisk som en fisk.

Ha en meget bedre Onsdag!

Fmwrfhsajjsnmnjshfshhhhhhhhhhhhh

nervøs :( pissnervøs. skjelver, kvalm, har ikke klart å spise i hele dag.

God formiddag fra FBU. Jeg måtte stå over en stor samling med avdelingen min Group Business Development & Research (no kidding), og nå sitter jeg her mutters alene mens de andre fyller Clarion på GM. I ærlighetens navn er det utrolig deilig. Dagens dont er å følge opp en tur til Kuala Lumpur i forrige uke, samt riste av meg et konsernprosjekt jeg virkelig ikke har tid til å lede. Det siste er umorsomt, men veldig nødvendig.

Bra det gikk bra, Andreas. Flom er nesten like ille som brann, men det er utvilsomt bedre at kjelleren ryker enn hele huset. Fint at du slapp det også.

Jeg fascineres av kjemperanet i Västberga. Som flyentusiast er jeg naturligvis mest opptatt av tyveriet og bruken av Jet Rangeren til Roslagens Helikopter. ;)

Ha en brillefin dag, hvor dere enn er i verden!

kristian

Försöker även hitta en lämplig restaurang för en lunchdate i Stockholm, any ideas!?

God morgen fra Chicago. Kl. er 05:10 og man er lys vaaken. En tur i trimrommet er planen, saa frokost.
Savipix: En av mine favoritter til lunsj er "Blaa Dorren" paa Soder. Alternativt "Absolut" like ved. Eller "Rodolfo" i Gamla Stan. Italiensk, seff.
Ha en fin dag.

God ettermiddag - her har man ledet et stooooort prosjekt i ettermiddag. Først passet på at jcnorway har passet på vår leverandør som har oppdatert forumet. Etter det har jeg passet på at jc har passet på at forumet virket. Til slutt permitert jc så han kan gå for å få seg litt mat og nå passer jeg på alene. Det er hardt å sitte på toppen i teknisk divisjon her inne, men det står i stil til lønna.
computer.gif

Ha en fin ettermiddag.

God ettermiddag fra Lilletorget. Litt utrygt her i dag, rett ved Spektrum. En meget middelaldrende (ja nesten gammel) dame spurte om veien til Spektrum. Ved nærmere undersøkelse viser det seg at Tom Jones har konsert her i dag....

God lunch fra Minneapolis. Her blir det moeter i dag foer man reiser videre tiiiidlig i morgen.

Back