Tommy777
ScanFlyer Mile High Club
Skal se etter deg! Matchen går på Fox.![]()
Kult. Se etter en kar med rød skjorte som står Carlsberg på brystet. Det er meg

Skal se etter deg! Matchen går på Fox.![]()
Syke syke folk...Kult. Se etter en kar med rød skjorte som står Carlsberg på brystet. Det er meg![]()
Her i Egersund er man, pga en tv-serie, blitt ca 1400kr fattigere....
Angrer jeg? IKKE F**! Gleder meg :colgate:
Jeg vet jo at TV er dyrt her på berget, men dette er vel noe i overkant!Syke syke folk...
:72:
Her i Egersund er man, pga en tv-serie, blitt ca 1400kr fattigere....
Angrer jeg? IKKE F**! Gleder meg :colgate:
Ellers, SSDD...
Ser ikke på det der... Følger ikke med på noe reality show, stopper ikke engang hvis jeg skulle switche innom.Han har sett på charter-serien og kjøpt sydenbillett??
Neeeeeii da...Mulig han har kjøpt seg DVDene som inneholder sesongene av Stargate SG-1![]()
169 for den svenske versjonen! Den norske tar de betalt 199 for...!Tja, på cdon.com koster de dyreste sesongene av serien 409 kroner; den billigste 169.. Håper BSSW har kjøpt mer enn en DVD til den prisen der, ja ^_^
169 for den svenske versjonen! Den norske tar de betalt 199 for...!
Så dagens episode (Stargate SG 1 er ikke kategorisert som komedie) og lo flere ganger ila den. Richard Dean Anderson (Martin kalte ham vel MacGyver tidligere) er genial av og til!
Ser at det loenner seg noe voldsomt aa kjoepe DVDer i US and A
Hva koster en DVD der borte? f.eks. en vanlig film, eller en sesong av en serie?
Det er det ingen grunn til .. det er bare å laste ned et DVD-avspillerprogram som støtter alle formater, det ...
Som f.eks. denne ..
http://www.dvd-x-player.com/
det hadde jeg før jeg fant på noe lurt, som å gå for design - altså apple - der det visstnok ikke går å omgå sperren...
.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.