• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Golden Air til Alta i dag

SK384

ScanFlyer Dusty
Medlem
Ser på avinor sine sider at det er ført om en Golden Air avgang fra Oslo til Alta i kveld. Avgang klokken 19.00 fra OSL og ankomst Alta 21.10. De er ikke ført opp noe returavgang. Noen som aner om dette er en reell flyvning og eventuelt hvorfor den skal til Alta ? Enten så er det noe snøhvit greier, eller kanskje mer sannsynlig en charter i forbindelse med Finnmarksløpet.

Replying to Topic 'Golden Air til Alta i dag'

Så den når jeg planla dagens trafikk på nattevakten sist natt. Den skulle komme tom inn fra Angelholm i Sverige et par timer før...

Mer enn det vites ikke fra min side iallefall....

:nor

Replying to Topic 'Golden Air til Alta i dag'

Jeg ser maskinen har stått i Alta hele helgen. Den forlot Alta ca. klokken 14 i dag med kurs for Oslo. Den stod litt tåpelig parkert i Alta så jeg så ikke hvilken maskin det var. Men det var helt hvit la jeg merke til.

Back