Godtirsdag morgen

MartinL

ScanFlyer Dusty
God tirsdag morgen fra Bali indonesia. En flott tur med ekstreme flyopplevelser.
744 fra Qantas som mistet motorkraft ved takeoff i Sydney. 734 fra samme selskap med to abrutte takeoff med lukt av svidd gummi i Darwin. China southern med crew som ikke kunne engelsk og derfor tre avganger for tegnespraaket mellom Nordmenn og Kinesere endelig fungerte.... Antiterrorpoliti inn paa Chatay flyet i London og arresterte en person inne i flyet, pluss evakuering av Terminal 4 paa Heathrow rett foer avgang.

Mye action, men for en flyfreak er jo dette bare maks uttelling for pengene....

Ha en bedre Tirsdag

Glad tirsdag morgen... Mange møter på kontoret i dag - før trening og en bedre middag med storebror ikveld! Ha en bedre tirsdag...

Morn. Nok en lang dag med å ta igjen backlog og gjøre seg klar for to paller med utstyr som skal installeres i Oslo til helgen... Pluss man kan jo bli rgelrett tissetrengt av været ute her.

-A

God morgen fra varmen i Østen. Nå er snart dagens dont unnagjort, men månedsavslutninger, statsitikker og hele herligheten. Glimrende å kunne sitte her og virkelig få unna slike saker med færre avbrekk enn hva man har hjemme.
Været er som vanlig nydelig. 33 grader, lettskyet med en svalende havbris som prikken over i-en :cool:

God morgen fra CPH. Pent men litt surt og vindfullt idag. Skal først på en forelesning før det blir lesing til neste ukes eksamen. Ha en fin dag

Mornings! Brukte lang tid på vei til jobben idag, men ellers ser det ut til å bli en fin dag i Oslo. I kveld blir det første runde med julemat på Schrøder, om noen kjenner til stedet....

Atlanta melder om skikkelig norsk hoesvaer ... regn og 8 grader.

Det er valgdag, skolefri og antagelig lett rushtrafikk. Maa republikanerene li et sviende nederlag... :YES

God morgen fra et Stockholm i sol!

Forberedelser for utdanningsmessen i Gøteborg er i gang og i morgen flyr jeg sydover og blir der i 4 dager.

Nå blir det lunsj ute!

Originally posted by MartinL

Mye action, men for en flyfreak er jo dette bare maks uttelling for pengene....

Ha en bedre Tirsdag

Hørtes ut som en drømmetur MartinL :D

Skal selv forsøke meg på en Oslotur i kveld, og vinden uler rundt hushjørnene her så her kan vi snakke om en turbulent tur!
Hadde det ikke vært for de nye håndbagasjereglene skulle jeg kjøpt med meg milkshake, he he
Forresten, det er ikke noen som tilfeldigvis har liggende de gamle milkshakereklamene med Kirkevaag, Lystad & Mjøen? I såfall send meg en PM eller mail :lol:

Egil

God tirsdag. Føles som det er torsdag. Mye å gjøre med organiering av håndverkere og på jobben denne uka. Puh!

Ad Julemat på Schrøder - de har vel lutefisk der også? Har bodd 9,5 år i Oslo og aldri vært på Schrøder. Det er vel nærmest en skandale...

Back