Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
«Emotional Support Animals» har ofte vært til stor frustrasjon for både flyselskaper og passasjerer. Fra 1. juni 2021 tilbyr SAS ikke lenger denne servicen.
Og en HEST, i B setet, riktignok en liten hest, på størrelse med en stor hund, jeg så bildet for noen år siden.
Det enkle svaret er at det har vært altfor mye misbruk. Så ‘bermen’ har ødelagt for de som har et reelt behov.
Dere glemte grisen, tror det skjedde på US Airways. Den ble helt vill i lufta og løp opp og ned midtgangen og spredde gjødsel både her og der. Du kunne kjøpe papirer på nett til $60 som ingen kunne komme med spørsmål om.
Dette var et problem stort sett på visse ruter, mest NY området til Florida.
Helt strålende!
Med ei kone som er hyperallergisk så er enhver flytur et sjansespill. Nå skal sant sies at hun er EBG og reiser en 50-60 turer i året. Kun på et fåtall må hun bytte flight pga dyr ombord.
Men vi har måtte vente i Washington en ekstra dag på hjemreise, og samme også fra København. Vi er vant til det, shit happens.
Skal man ringe inn for hver flight som bookes har man ikke tid til å jobbe, så hun har fått det inn på profilen hos Berg Hansen. Ikke at det hjelper men.... haha
Kim
Kim
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.