Godt nytt fra Honolulu

Råvarene, årets siste, er på plass. Nå blir det en hyggestund på kjøkkenet....

Attachments

• Sisteråvarer2011.jpg
    Sisteråvarer2011.jpg
    90.4 KB · Views: 287
Takk for det gamle året til dere alle og for at det er hyggelig å være på forumet. Håper det fortsetter i det nye året. Og takk for flotte bilder i denne tråden, både av mat og utsikt.:)

Mye raketter i Oslo allerede, synes jeg.

God kveld fra Trondheim. Veldig rolig kveld her,junior er i seng og våkner heldigvis ikke av fyrverkeriet som går av i hytt og gevær rundt om her.....noen er litt tidligere ute tydeligvis.
Man takker for det gamle året og ser fram til det nye. ha en strålende kveld og feiring til alle der ute. ;)

God kveld fra Sandvika, og takk for det gamle da folkens! :) 2011 har vært eventfull, og siden mannfolket er på jobb (høyst ufrivillig fra oss begge) så tenkte jeg å kanskje lage en liten årskavalkade av bilder og minner her på forumet i løpet av kvelden. Jeg er livredd raketter så å gå noe ut aleina gjør jeg ikke, bare ræl på tv og jeg har stort sett bare en plan om å se siste halvdel av Die Hard 4, spise litt is og se litt Californication (serie) ellers. Blir så bra som det kan bli uten sin kjære på nyttårsaften.

Håper alle har en fin nyttårsfeiring, savner kjærst'n min allerede om du skulle lese dette ! :*

Du er ikke alene om å være redd for fyrverkeri - selv tilbringer jeg nyttårsaften i bilen i garasjen med en vettskremt Beagle - vel garasjen virker - hun har nå sovnet og en kan ikke se eller høre noe (men WiFi virker). Dumt å være alene på nyttårsaften, men det er Norge i 2012 det....

Godt nyttår fra ytre Romsdal, til alle forumister! Håper alle får et begivenhetsrikt og flott 2012! :-)

Godt nytt år fra Kiev, Russisk kaviar,diverse salater, poteter og rødbeter+ Champagne fra krim og Estisk gin (Noe jeg ikke ante eksisterte før i går) Ligger godt plassert i magesekken :)
Ønsker alle forumister et flygende godt år!!

Godt nyttår fra Lakselv. Rakettene er sendt avgårde, gløggen er inntatt. Ellers blir det en rolig kveld/natt. Ønsker alle et godt nytt flyår :)

Tokyo rammet av jordsjelv

Som det nar gar rundt pa VG.no sa ble Tokyo rammet av et kraftig jordsjelv for ca 2 timer siden. Jeg vil bare melde om at jeg er i god behold, og det ser ikke ut som noen skader har oppstatt. Livet gar med andre ord videre. Det ristet godt, men sa ikke ut som folk brydde seg sa mye.

Re: Tokyo rammet av jordsjelv

Litt action på tur! Sitter i gullstua på vei til FRA og ICN før Tokyo på onsdag. Håper du ikke opplever store etterskjelv... En 7'er er jo litt å ha med seg :)

Godt nyttaar fra SFO. Etter en bedre middag og tilsvarende feiring tar man kvelden og satser paa et fantastisk 2012

Godt nyttår fra Sirdal. Håper alle fikk en bra feiring med god mat, og mye god stemning og fine raketter. Så ønsker vi 2012 velkommen og et nytt år nye muligheter, godt nyttår flyvenner.

Riktig godt nyttår fra TRD:D Rakk akkurat og lande i går kveld før nyttårsslaget. God tur hjem til SQ777:D

Back