Godt nytt fra Honolulu

Godt nytt år ønskes folket! Veldig redusert etter nattens festligheter på Crown of Scandinavia, nyttårscruise slår aldri feil og med fri flyt ble Ferder også sett! :p

Ha en avslappende søndag!

Godt nytt år folkens. I dag skal ræva kun opp fra sofaen når det er tvingende nødvendig. Intetnett og 100% amøbeliv skal gjelde denne første dagen i 2012.

Godt nyttår fra Stavanger og!

INGEN planer for dagen. I dag skal man ta det helt piano og ikke så mye mer.

Ha en fin en forumister! :)

Godt nyttår fra Budapest, i seng like etter klokka 7, men nå må jeg komme meg opp å få i meg no mat...

Spiste en fantastisk middag på en en resturant som heter Sir Lancelot, settingen med solide bord, magedansere, sjonglører, sterke menn, flammeslukere og mat som kommer til bordet i et trau er uforglemmelig. Det å spise maten rett fra trauet, med skje og kniv som det eneste bestikket var en opplevelse!
Vel verdt et besøk om man skal til Budapest med en gjeng!
Jeg ble slått til ridder for aftnen og var veldig fornøyd med det!

En god dag til dere alle!!

Godt nyttår fra Sandefjord.

Man er oppstanden og igang med pakking. Retur til Bodø fra OSL 2100 ikveld, ikke helt klar for det enda, men sånn blir det når man sparer fridagene til noe bedre enn Sandefjord i januar... :cool:

Godt nyttår. På vei fra Bjorli til Oslo og har nå kommet til Fevang hvor vi dumpet borti en Thailandsk veikro. Godt vinterføre, men unntatt mellom Dombås og et stykke sørover har man sluppet unna saltet. Uansett gjennstår det ennå noen timer bak rattet. Ha en fin start på 2012!

Godt nyttår fra BGO. Her sitter man og venter på WF614 til BOO, og videre derfra med WF856 til NVK. Dermed er arbeidsåret offisielt innviet.

Dårlig start på året .. konas stefar døde i formiddag så dermed blir nok dette en lettere kaotisk uke ... Kona er allerede dratt over for å hjelpe sin mor og jeg holder meg unna så lenge jeg kan, men må nok over i slutten av uka ihvertfall. Regner med at begravelsen blir torsdag eller fredag ..

Først av alt, kondolanser til deg LN-MOW og din familie. Utrolig kjedelig start på det nye året.

Utover det må jeg si godt nyttår til alle sammen... Har stort sett brukt dagen til sofatjeneste og pleie av en brutal hangover. Begynner å bli bedre nå etter hvert så jeg satser på å få ryddet opp i mailboksen min før første arbeidsdag begynner i morgen. Håper alle sammen får et fantastisk 2012!

Godt Nyttår fra TOS!

Kondolanser til Andreas m/ familie.

Det nye året ble feiret i perfekt vær for fyrverkeri, og det small godt hele kvelden og langt ut på natta, ja selv i kveld går det av batterier rundt omkring....

En liten skitur med gulljenta er den eneste fysiske utskeielsen idag, ellers oppladning til jobbuka som kommer - forhåpentligvis er man ikke for vrangsøvnt.

Måtte alle få et bra 2012!

Kondolerer også til MOW m familie

forøvrig vil jeg ønske dere alle et godt nytt år.
pinnekjøtt i går og dyrestek i dag er kraftig kost, i morgen begynner hverdagen igjen.

Kondolerer så mye til deg og din familie, Andreas... Ferdigpakket her og drar retning Lillestrøm om 8 timer...

Back