• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Godt nytt år, 1 Januar fra Singapore

Futura

ScanFlyer Gold
Godt nytt år fra Singapore. Vi har alt spist frokost og svømt 400 meter i svømmebassenget på taket. Godt overskyet med tykt skylag gjør at tempen holder seg på ca 25 grader, noe som er ganske komfortabelt. Skal vist komme noe nedbør utover dagen også. Vi må ha sjekket ut i løpet av 80 minutter, så får vi komme oss litt mer rundt i byen. Om det blir Botanical garden, eller Gardens By the Bay vet jeg ikke. Så kommer vi til å ta litt mer tid i shoppingsentrene i ommerådet. Hotel Grand Central som vi bor på, ligger rett bak Hotell Concorde, så rett i kjøpesenter mekka på Orchard Road. Flyavgang er 20:40. Fyrverkeri ga forresten blanke i å se etter, vi slappet av på rommet.

Ha et godt og reisefyldt år alle sammen

Glad morgen og godt nytt år fra Osensjøen. Har kommet en del sne i natt..så der kom stemningen:-) Nå kaffe og julekake før frokost. Retur til hovedstaden i formiddag. Ingen restriksjoner i dag heller…så nyt i vei.

Godt nytt år fra Fbu. Rolig og fin feiring med brors familie i går. I dag satser jeg på å starte friskt med jeg joggetur, samle inn fyrverkerisøppell og kanskje tvinge med kona på slalom i Tryvann.

Ellers er det jo spennende hva 2026 har å by på. Statistisk sett var jeg i mitt mest deprimerende leveår i fjor, så nå bør vel resten av livet være en lek.

Godt nytt år fra København. Deilig middag i går og retur til fots godt unna Rådhusplassen, som kun er for spesielt interesserte på nyttårsaften. Fyrverkeriet fra tivoli var sikkert fint, men tykk tåke gjorde at vi ikke så noe. I dag skal vi rusle en lang tur og kanskje løpe en runde også. Ha en fin dag!

God morgen fra Pearl som tøffer inn mot København. Nyttårscruise er alright men kanskje egentlig litt dyrt etter min smak. Det er vel relativt fint lite å finne på i København en 1 nyttårsdag men klarer vel å finne noe som er åpent. Skipet blir vel uansett resatt til vanlig modus , så da jeg la meg at mye av pynten var demontert allerede. 0 fyrverkeri ombord men det er vel ganske enkelt pga forvekslingsfaren med nødraketter . Internasjonal maritim lov gjelder fortsatt nyttårsaften.

Godt nyttår fra Fevik. Dårlig skiføre men strålende vær, så får vel ut og svi av litt metaforisk krutt på de små senere i dag.

Godt nyttår fra Gulfen. Nå er det ut å handle bacon og champagne også ser det ut som vi treffer norske sommertemperatur igjen etter frokost. I dag blir det golf og muligens noen lettere enn biff.. Her koses det på 100 prosent..

Da var vi igang igjen .. Håper dette året blir bedre enn det forrige. Ønsker meg å kunne komme meg mer ut. ikke minst for å ta flybilder. Ble ikke så mye i fjor. Men med svigerbeistet i hus, er man nokså låst.

Har fortsatt en marsipangris igjen. Den ryker vel i løpet av en dag eller to, regner jeg med ...

• Like
Reactions: EB
Godt nytt år. Det lavet ned i Stockholm i dag og barna fikk både ake og bygge en snemann. Nå nyter vi nyttårskonserten fra Wien litt forsinket.

Schwoooop fra gode gamle Floungen på LHR.

1000027698.webp

Jeg har jo ikke sluppet inn her på flere år, men så skulle vi sjekke inn i dag og da hadde tydeligvis Prinsessa fortsatt BA Gold card. Det er svært underlig men også svært fint. Fikk superb service på vei hit med "welcome miss Princess etc" og så kunne vi gå til en nyoppusset The Club First lounge istedenfor sølvkortbula jeg har adgang i.

Nå venter BA61 på vei videre til selveste Syden!

Godt nytt år fra Chile! Her er huset i gjenge igjen etter en svært hyggelig kveld. Bassenget kaller resten av dagen.

Attachments

• E32BA7C2-1667-4D0B-9158-582CBEDFB8EF.webp
    E32BA7C2-1667-4D0B-9158-582CBEDFB8EF.webp
    191.2 KB · Views: 19
Back