Godmorgen Onsdag

FlyHi

ScanFlyer Crusty
Godmorgen fra Malmö, hvor morgenkaffen nydes på terassen sammen med solopgangen allerede kl. 5.30 - man får da lidt ud af dagen med jetlag i kroppen ;)

Kom hjem igår efter 18 dage i Mexico og selvom det er lidt koldere på disse breddegrader, så er der ikke noget at klage over med vejret idag...

Fin tur hjem med Martinair igår. Havde frygtet 9-10 timer med minimal benplads, men en yderst venlig station manager i CUN fixede i sidste øjeblik sæder på Comfort Class (som i Martinairs tilfælde svarer nogenlunde til ruteselskabernes økonomiklasse med lidt bedre benplads - 33"). Da forventningerne ikke var så store på forhånd viste det sig faktisk at være en god oplevelse, men jeg vil ikke anbefale nogen at prøve deres økonomiklasse med 30" som er en trang oplevelse. Rigtig godt crew og helt ok forplejning ombord. Sidste leg fra AMS til CPH med SK's CRJ var som altid en fornøjelse - selvom samtlige 55 min. gik med at sove ;)

Nu venter et par dage på kontoret inden turen på lørdag går til OSL for Fly+øl.

Håber at få tid til en tripreport indeholdende SK CPH-ORD Y+, UA ORD-CUN Y+, MP CUN-AMS Y+ og SK AMS-CPH Y inden lørdag...

God dag til alle....

God morgen fra gate 18 på OSL. Dagstur til KRS venter, men er tydelig noe dårlig karma ute å går da SK205 er satt opp med LN-RRF, selv om 2A er litt bedre enn lenger bak i kabinen :( Ser ut til å bli en lengre dag enn vanlig der nede og er booket med SK222, mot normalt 216, men får satse på at møtene blir ferdig tidligere enn planlagt......som om det pleier å skje :rolleyes: Fotballkamp i kveld, og vår første hjemmekamp; endelig tilbake på favorittunderlaget vårt: humpete gressbaner :D

Itillegg kan det konstateres at mine lisenspenger neste år ikke skal gå med til å arrangere noen Melodi Grand Prix finale :)

Last edited:
God morge fra Aberdeen!

Straks avgårde fra Mariott hotel til flyplassen for å ta LN-WDF tilbake til Bergen, samme maskin som eg kom med på mandag.

Fra Bergen går turen til Ålesund senere idag med LN-BUC som blir min tur nr. 18 i den maskina!

God morgen fra Forus!

Kjapp tur på sykehuset med snuppe nr 2, avlevering av minsten i barnehagen og en tur innom vågen for å ta bildet av Balmoral som ankom vågen i dag.

Ellers det nok å henge fingrene i, bla annet noe forberedelser til Exchange.

Ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra Kløfta.

Her har man brukt noen minutter på å booke en snartur til KRS i morgen, fly og leiebil ble lett ordnet hos rødnesene og dermed er alt klart for en tur til Mandal i morgen.

WIAS ble forespurt, men kunne ikke matche pris, så da ble det ikke noen kroner på forumet denne gang.. (Skulle vært en DY logo vi kunne trykket på her oppe!)

Ellers skal dagen gå med til epostrydding og forberedelse til morgendagen.

Ha en fortreffelig dag god folk!

God lillelørdag fra Trondheim

Solen skinner idag også, men er vel siste dag med finvær. Idag blir det litt rydding i heimen, før grilling i kveldninga med noen venner :)

Teller ned til tur også -snart bærer det avsted..TRDOSLFRAZRHHKGBKKHKGMUCOSLTRD :cool:

God formiddag fra Radisson Blu Værnes!
Etter en kjapp Widerøeflight fra Kristiansund er man klar for styremøte i UKM.
Tilbake med WF triple five i ettermiddag.

(sirpjalle: Balmoral var innom distriket her i går, men fikk ikke bilde av henne :/ )

Så, travel men innholdsrik dag ;)
Ha en gode dag!

God morgen fra Romerike!
Temperaturen er allerede +20 grader og jeg kan ikke speide noen skyer. Ettermiddagen og kvelden skal uansett tilbringes på OP-sentralen avd Oslo Lufthavn så får vi håpe ting går som de skal og at jeg er hjemme før det blir lyst.
Litt småuggen form dog, halsen ruster litt og ioverkant mye neseguffe klemt godt baki der - får helle på meg c-vitaminer og annet rusk så går det vel over.

32 dager til avreise! :musikk

DY bruker ikke tradedoubler eller noe slikt , og er derfor en utfordring å få reklameinntekter fra. Det samme gjelder i grunnen SAS også

Prøv evt at tage fat i dem direkte. Begge parter laver direkte aftaler med udvalgte partnere.

Tok en Someone, og ankom CPH per metro tyve minitter foer adgang - smaaloep til security - swipet kort, smaaloep til gate, og var ombord aatte minutter senere - to minutter foer gaten stengte. Skal nevnes at man gjennomfoerte en eksamen foerst, og at de saa var diverse metrotroebbel. Tilbake med DY for foerste gag paa mange maaneder i kveld. Satser paa litt mer enn tyve minutter - kanskje femti - paa OSL...

God morgen fra Calgary. 5 grader utenfor klokken 06:37, men meldt 22 i løpet av ettermiddagen. Snart på tide å komme seg til skolen, i helga blir det tur til Jasper, AB hvor vi forhåpentligvis for sett litt vildt. Mange kjører opp til Jasper denne tida for å se bjørn.

Ha en fin onsdag :)

Back