• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Godere torsdag!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Fra graavaer og varmt til klarvaer - og bikkjekaldt! Meterolygen sier at det skal bli -4 til natten, saa det skal bli godt og kaldt aa ta guttungen til skolebussen i morgen..

Trist at det ikke blir VM paa Norge, men jeg faar heie paa USA istedet. Skal nok bli MANGE, gode timer foran tv'en til sommeren. 'Ute skinner sola, her inne hyler Scheie!'

Ny South Park i kveld, og skal man tro forhaandsomtalen, har jeg noe aa glede meg til. Dette sto aa lese i produkdjonsbloggen:
The writer’s meeting broke up at about 10:30 again tonight. I am crazy about the ideas for the next episode. All I can say is…, it’s too hot to even tease. Part of my job is to interface with the Standards and Practices people at MTV and the Legal Rep. for Comedy Central. In my career at South Park, I’ve had some amazing discussions about what we can and cannot do on air. I expect the phone lines to be burning up over next week’s show.

... og siden vi ikke har et konjakkflaskeikon, bruker jeg vinflasken. Skaal!!

Replying to Topic 'Godere torsdag!'

Glad torsdag... I dag kommer vaskehjelpen for første gang - så det blir i allefall en bedre og renere ettermiddag... :spin: Kom ikke Tufte til VM?????

Ha en bra torsdag - det nærmer seg helg?

God morgen fra Bergen også !
Har vært en stille nattevakt i dag . Begynnte klokka 03.30....... og går snart hjem nå.
Bergensbanen er fortsatt stengt etter raset , og da er det ikke så altfor mye å ta seg til...!

Men det er visst meningen at den skal åpne nå i morgentimene.

Attachments

• Ras_foto_03_aa_.jpg
    Ras_foto_03_aa_.jpg
    109.8 KB · Views: 6

glad torsdag! I dag skal flisene hentes, så unge Kamhaug skal leke "Byggmester Bob" i helgen... Minus tre i Asker i morgentimene, og posten har ennå ikke levert siste forsendele fra Amazon. Men, snart er det helg!

Jøss...trodde det var bilde av en gruveinngang!!

God morgen, i går var siste dag lesesalene i sentrum var åpen, så i dag må jeg ta turen opp på Gufseplassen, aka Blindern hvis jeg vil få lest noe.

Originally posted by LCH

God morgen, i går var siste dag lesesalene i sentrum var åpen, så i dag må jeg ta turen opp på Gufseplassen, aka Blindern hvis jeg vil få lest noe.

hva med gamle UB på Solli Plass?? I min korte karriere på Juridisk Fakultet var dét min favorittleseplass

Nah, UB på Blindern er nærmere, liker meg ganske godt der; lyst, trivelig og moderne. (og WLAN) :) Det er de andre delene av Blindern jeg får litt fnatt av. Lesesalen på RF for eksempel; det mobilreglementet der tyder på at det går minst en despotspire rundt i gangene på RF. :sarc

God mandag fra Drammen. 4 blå på gradestokken er tangering av sesongens hittil kaldeste morgen. Satser på at det blir varmere i dag...

VM-kvaliken endte som forventet med nytt tap, 1-0 her også og vi får vel bare gratulere Tsjekkia med VM-plassen. Tufte IL (eller landslaget om du vil) spilte rimelig bra i går, men gutta med klippekort (Carew, Riise og Iversen) må snart vike plassen skal vi ha noe håp om EM i '08...

God morgen fra Jylland !!

Også her 4 blå på gradestokken og igår årets første sne !!
Måske jeg snart skal overveje at skifte pirelli P3000 til
noget der kan stå fast!

God morgen fra et solfylt,men kaldt,Nærsnes.Dagens airshow har allerede funnet sted: 2 stk. F-16 som sirklet Nærsnes og Bårdsrudtjernet 2 ganger.:up:
Og "Tufte" kom ikke til VM.Da må jo aviser og TV og radio finne på noe annet å konsentrere seg om.Stakkars!:up:

Og de to F-16ene avsluttet med en sløyfe over hustaket her på Sætre for å fly østover Oscarsborg/Drawback og en høyresving retning Rygge?

Canonen var ikke bemannet - og Moses og Aron hadde vel ikke rette vinkelen heller :love

Enig. Har selv et brasiliansk par som kommer her en gang i uken. Deilig aa slippe aa gjoere dette selv ....

Idag er det innetjeneste .. har allerede satt opp et kurvesystem i Lilleguttens Anxiety Closet (her er styggingene i skapet - ikke under sengen .. ref. siste Opus) og naa skal det legges litt gulv paa loftet saa vi kan flytte litt bokser og slikt ut av garasjen ...

Off to Home Depot We Go!!

...og her i vest startet dagen paa beste maate, en DC-8-73 lavt inn over fergen...et nydelig syn....ellers legges de siste forberedelsene paa verket....vi oppgraderer Kreftregistret til Active Directory i helgen....

Originally posted by LN-MOW

(her er styggingene i skapet - ikke under sengen .. ref. siste Opus)

Attachments

• opus_051115.jpg
    opus_051115.jpg
    133 KB · Views: 5

når kommer Opus tilbake til min mailboks på mandager??

Back