Fra graavaer og varmt til klarvaer - og bikkjekaldt! Meterolygen sier at det skal bli -4 til natten, saa det skal bli godt og kaldt aa ta guttungen til skolebussen i morgen..
Trist at det ikke blir VM paa Norge, men jeg faar heie paa USA istedet. Skal nok bli MANGE, gode timer foran tv'en til sommeren. 'Ute skinner sola, her inne hyler Scheie!'
Ny South Park i kveld, og skal man tro forhaandsomtalen, har jeg noe aa glede meg til. Dette sto aa lese i produkdjonsbloggen:
... og siden vi ikke har et konjakkflaskeikon, bruker jeg vinflasken. Skaal!!
Trist at det ikke blir VM paa Norge, men jeg faar heie paa USA istedet. Skal nok bli MANGE, gode timer foran tv'en til sommeren. 'Ute skinner sola, her inne hyler Scheie!'
Ny South Park i kveld, og skal man tro forhaandsomtalen, har jeg noe aa glede meg til. Dette sto aa lese i produkdjonsbloggen:
The writer’s meeting broke up at about 10:30 again tonight. I am crazy about the ideas for the next episode. All I can say is…, it’s too hot to even tease. Part of my job is to interface with the Standards and Practices people at MTV and the Legal Rep. for Comedy Central. In my career at South Park, I’ve had some amazing discussions about what we can and cannot do on air. I expect the phone lines to be burning up over next week’s show.
... og siden vi ikke har et konjakkflaskeikon, bruker jeg vinflasken. Skaal!!