Godere tirsdag!

God ettermiddag fra Harstad. Hektiske dager i forbindelse med årsoppgjør og et håp om å bli ferdig to dager før grunnet møter. Så får man se hva det blir til utover kvelden. Eller har temperaturen akkurat passert nullpunktet på tur oppover, så nå er det håp om å få start på dieselkjærra igjen.

Skyet i dag igjen, utrolig busy for tiden. Tiden strekker ikke til. Hjelper lite med dårlig rygg også..

Du tilbringer vel for mye tid i F-seter? :p

God formiddag - nå skal man snart teste to ting jeg tviler på kommer til å funke:

1) innsjekk på sas.no med en SK-QI-code-share
2) spørre om Eva kan fikse to forskjellige kortnummer på FQTV og FQTS

#1 - failed :(
#2 - failed :(

Iflg. chaten "Får desverre ikke lagt inn ditt LH kort når du allerede har registrert ditt eurobonuskort. " Amadeus-folk - finnes det noe man kan fortelle dem som de skal trykke på for å få til dette?

Last edited:
God ettermiddag fra kantina på CPH. Etter at dagens møter ble gjennomført på rekordtid, og det kostet 1891,- å bytte til tidligere SAS fly ut har jeg en nesten 6 timer lay-over her. I og for seg ikke uvanlig å sitte her med lunch og Carlsberg. Men spesielt at det er gress og at Carlsbergen er kurvann. Vel, vel. Jeg får hugge innpå det brune skapet litt senere.

Elefanten løper i sikk-sakk og rundinger og samler inn kaker og brus.

Ha en strålende dag.

(My bolding)

Du forsøkte ikke å forklare SAS at det kanskje ble billigere for dem å booke dere om gratis?

Utrolig hva 3 tilmer langs gjerdet på Sola kan gjøre med en. Avkobling deluxe. Selv om det var en smule kaldt på slutten...

(My bolding)

Du forsøkte ikke å forklare SAS at det kanskje ble billigere for dem å booke dere om gratis?

De skjønte det tydeligvis selv for 1 time før avgang ble det plutselig (det var sikkert hele tiden) ledige Eurobonus billetter på 17:20 avgangen. I alle klasser også. En kjapp tlf til 91505400 og vi var på vei til GOT. Så nå nyter man en øl i Gøteborg. Elefanten renser minibaren på rommet.

MRK: Reiste economy Extra. Om den maten og servicen vi fikk CPH-GOT blir representativ for Eco Extra innenlands i Norge kan de bare pakke sammen. Frokost pakka i Economy er som en 3-stjerners Michelin restaurant i forhold.

Drikker du kaffe? :drunk:
Alle kaller den "kaffepause" :p

Jeg hadde vann den pausen der :p

Men en ting jeg har "reagert" på, det er (så vidt jeg har fått med meg) kun 2 plasser her ute hvor de har varm sjokolade (kakao)... :drunk:

Back