Godere tirsdag!

God morgon frå Stavanger!

På vei til tigerstaden for eit par dager på kontoret over fjellet. Fryktelig tidlig, men ein kopp og to med kaffi så blir det nok bedre ;)

Ha ein fin dag alle saman!

God morgen fra Forus!

Litt mindre god dag enn det burde være, men god morgen må man jo kunne si. Masse småting på tapetet i dag og, blir en lang dag dette.

Ha en fin en forumister. :)

Mornings fra Oslo. Eksternt møte i hele dag, så spenningen blir om jeg får noe fornuftig utav det eller om det blir mest fjas. Skitur i kveld :)

God kjølig morra fra TOS, men snart kommer mildvær spåes det....

Her er kroppen oppe å kjører igjen etter å ha gått ned for telling med influensa onsdags ettermiddag, var på kontoret igår også, men det gikk tregt :)

Forhåpentligvis avklares det denne uka om det blir en tur til TYO siste uka i februar, om den går i vasken blir det LIS istendenfor - sender heller stand-in til LIS enn TYO :)

Hoia! Mer enn nok klar for ukas siste normale dag, ser ut til at denne tirsdagen også bør gå greit unna :)

Sendes Lillyhammer på noen bestemt TV - kanal i USA? Slekta der borte vil se litt..

Ha en fin dag!

God morgen fra Mosjøen! Her har det snødd og vi har virkelig fått svingt snøskuffa. Ut på dagen blir det ut på tur igjen. Denne gangen inn i de Sydsvenske skoger nede ved Vänern. ha en fin dag alle forumister.

God kjølig morgen fra Majorstuen med -5 Om 1 time blir jeg hentet for tur til Fankfurt, avgang SK kl 11.30 Der blir det avslapping, kanskje litt shopping og sightseeing og retur ca 19.30
Meldes om -10 i dag og -5 i morgen i FRA så her er det snakk om å reise sydover til kulden.

Håper dere alle får en mer fornuftig dag.

God morgen fra SLE

Her er det kaffepause før man skal ut å jobbe igjen, heldigvis så er det plussgrader :p

Merker at man gleder seg til neste ferietur ;)
Pluss en har opptil 2 turer til under planlegging :drunk:

Well, back to work ;)

Ha en fin dag forumister :)

G'formiddag fra barteland.
Her er man oppe og leker med biler og båter og Lego :) .....deilig med pappaperm. Blir en lengre trilletur idag,så far får litt trim også. Ellers blir det lite fornuftig gjort akkurat idag iallefall.Jo forresten.....har satt på en klesvask :) *PAT ON BACK*. :lol:

God formiddag fra Oslo. Da har man vært på jobb noen hektiske timer. Trøtt som ei fele i dag, så håper resten av dagen blir like hektisk, ellers sovner man.

I kveld blir det å spille min første seriekamp i bedriftsbowling. Godt laget til jobben er godt nede i divisjonene, for jeg føler prestasjonsangsten komme :drunk:

God formiddag fra et kjølig Krsand!
Minus 8 grader på vei til jobb i dag. Ingen tegn på en snarlig vår foreløpig.
Bare denne og en arbeidsdag til denne uken før det blir en ukes ferie.
Mange ting som må gjøres i kveld så det blir travelt frem til avreise torsdag morgen, gitt!

Jaja! Ikke så rart at jeg drikker! Er det vel?

BF:cool2

God formiddag - nå skal man snart teste to ting jeg tviler på kommer til å funke:

1) innsjekk på sas.no med en SK-QI-code-share
2) spørre om Eva kan fikse to forskjellige kortnummer på FQTV og FQTS

Ellers jobb, jobb og jobb. Kanskje en liten skitur i kveldinga hvis jeg får tid.

Hæv a gudd vånn.

Last edited:
G'tirsdag fra FedEx. Her har man brukt en halvtimes energi på å hjelpe en kunde som MÅTTE sende noen viktige papirer. Det var visst ikke så viktig lenger da han fikk vite prisen. Hadde han spurt om prisen først, hadde vi begge spart den halvtimen :rolleyes:

Nuvel, back to work. 57 dager bare.. 57 dager...

Her er det kaffepause før man skal ut å jobbe igjen, heldigvis så er det plussgrader :p

Drikker du kaffe? :drunk:

Greide det store i går kveld, nemlig å helle spylervæske i radiatoren :drunk: Følte meg rimelig noldus når jeg skjønte hva jeg hadde gjort. Ellers kaffeslurping og litt intetnett før det bærer ut en tur i ettermiddag.

God dag fra Akersgata. Her er JobbNespresso drukket og PrivatNespesso kjøpt inn. Printer ut litt papirer før morgendagens reise. Om et døgn så er jeg nok nesten allerede på vei mot OSL, om alt går etter planen. :fly Have a nice one!

God dag. Her står det arbeid på arbeid lange dager, satser på tur ut til SVG nå i uken eller helgen. Må nokk slappe av kjenner jeg, ellers ha en bra dag forumister her på flyprat.

Giddy up fra Chicago

Skyet i dag igjen, utrolig busy for tiden. Tiden strekker ikke til. Hjelper lite med dårlig rygg også..

Straks tur til kontoret før ORD-DEN i ettermiddag, 5E i en 757. Rett på Blackhawks kamp, jobb på House of Miles hele dagen i morra før retur på eftan.

God ettermiddag fra kantina på CPH. Etter at dagens møter ble gjennomført på rekordtid, og det kostet 1891,- å bytte til tidligere SAS fly ut har jeg en nesten 6 timer lay-over her. I og for seg ikke uvanlig å sitte her med lunch og Carlsberg. Men spesielt at det er gress og at Carlsbergen er kurvann. Vel, vel. Jeg får hugge innpå det brune skapet litt senere.

Elefanten løper i sikk-sakk og rundinger og samler inn kaker og brus.

Ha en strålende dag.

Back