• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Godere tirsdag!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Da er det moerkt i Atlanta .. soer for byen faar de gjennomgaa med lyn, torden og alt tilbehoer, men her oppe hos oss er det bare overskyet. Det var til og med behagelig temperatur aa gaa tur med bikkja ...

Fikk akkurat tildelt neste tur .. reiser fredag med America Worst (hurraa...) til California og skal jobbe paa Riverside, San Diego og --*drumroll*-- fem dager paa Victorville! Faar haape noen kan ta meg med paa litt sightseeing.... :colgate:

Corporate Travel har faatt beskjed om aa booke meg cabriolet .... :cool:

ja det er mørk her i New England også. Men me har fint og klart ver. Skal ein tur ned til SJU(TJSJ): i morgon , palmesus er noko ein ikkje vert lei av.:cool:

Glad morgen... Nå byttes hovedstaden ut med Åsgårdstrand og Verdens Ende resten av uken... Ha en bedre tirsdag og enda bdre avslutning på juli...

God morgon frå Bergen. Nok ein dag med tåkedis/skyer. Vermeldinga har holdt mål sålangt, og holder det fortsatt, blir det nok litt solskinn utover ettermiddagen :)

God morgen fra en solfylt hovedstad. På plass på kontoret og klar til dagens arbeid. Itillegg skal det ringes til eiendomsmeglere i København......

Etter en laaaaaaaang dag på sjukehuset i går kom Leander til verda, en stor og flott gutt! Nå har far kvilt seg litt så da er det bare å komme seg avgårde for å besøke konemor og gullet...

Kan livet bli bedre? :)

Gratulerer! :nor

Hittill meget rolig på jobben idag, eneste som har skjedd er en ID-listing. Helt greit for meg egentlig. Billetter til ARN med LF (DY-operert) og hotell i STO er booket for reise til helgen. Ikke ID denne gang.

Grattis LN-REF:p

....og der har jeg fått avtalt visning av 4 leiligheter i Køben på søndag (til nå), så da gjelder det å skaffe seg flybilletter

Grattis med småfolkankomst REF :)

Her på fbu er det normalt stille. Det er jo sommerferien må vite.

Ellers ser det ut til å bli like varmt idag som ellers

Kos dere folkens

God formiddag fra BMI loungen i BRU. Sitter og venter på BRU-IAD med UA. Forbløffende 26 pax SK OSL-BRU i morges....

Dere kan lese om turen under tripreports. Begynner på rapporten på torsdag

Ha en fin dag alle sammen

Originally posted by AA-skipper

ja det er mørk her i New England også. Men me har fint og klart ver. Skal ein tur ned til SJU(TJSJ): i morgon , palmesus er noko ein ikkje vert lei av.:cool:

Byttet til A300?

Gratulerer, Oddgeir!!! :USA

Er ikke morgen her i Osaka lengre, men her kommer i hvert fall et god kveld.. Godt over 30 grader og for det meste godt vaer her i dag. Japan anbefalles paa det sterkeste som et feiremaal, spesielt om man er ute etter et land som ikke er helt likt vesten, men som likevel er likt paa mange maater.:)

Goooooood ettermiddag fra Tromsø

Her har det ikke regnet på mange dager, vi har til og med hatt litt sol ??????

Blir jo helt forstyrret av den store gule flekken på himmelen, ser jo ikke noe, blir jo helt blendet...... :lol:

Nå er det snart klart for den " store reisen " , og snart er man en gift mann :colgate: :colgate: :colgate:

LN-REF - gratulerer med ankomsten av den lille :nor

Originally posted by LN-REF

Etter en laaaaaaaang dag på sjukehuset i går kom Leander til verda, en stor og flott gutt! Nå har far kvilt seg litt så da er det bare å komme seg avgårde for å besøke konemor og gullet...

Kan livet bli bedre? :)

Gratulerer så mye med lillegutten !
Du får mye å glede deg over !

Og her i Bergen er det nå sol og borti 25 grader her i sentrum !
Synd å være på jobb da.....

Og her på terrassen er det pr øyeblikk 29.9 grader i skyggen, noen mørke skyer truer i horisonten, men det er ikke på langt nær like mange som i går.

Ett par dager senjobbing før man tar helgen med besøk fra diverse steder i landet

Og der fikk jeg for første gang bestilt billetter gjennom wideroe.no;)

Riktignok kunne jeg gjort det enkelt for meg selv å bestilt SAS ned også, men har ikke fløyet med TAP før så tenkte at jeg fikk også krysse ut den på "lista". Ulempen er at man ikke før e-ticket med dem og må derfor hente billettene før avreise på OSL, men er man rar så er man rar....dessuten var de HELE 10kr billigere. Blir SAS hjem. Har god tid begge veier så håper på over-bookinger.

Kunne valgt DY og med det kostet like mye og fløy på dårligere tider, dessuten ett litt bonus poeng bedre enn ingenting. Skulle jeg reist billigere med DY måtte jeg reist på en håpløs tid lørdag morgen så det er uaktuelt

Back