• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Godere søndag morgen !

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Godere søndag morgen !

Hepp hepp ... her i vestsørøst er lørdagen i ferd med å gå mot slutten. Lang dag med systemoppgraderinger er over - for vår del ihvertfall - men andre ser ut til å slite litt. Akkurat nå er Widerøe-flighter det eneste som fåes kjøpt på nettsidene til SAS .... Velvel - det går seg vel til i løpet av natten.

Været er ålreit - godt nok til at jeg kunne sitte på terassen i denne myke overgangstimen mellom arbeid og frikveld ...

Last edited:
Re: Godere søndag morgen !

God morgen fra Sandaker. Frokost er forlengst inntatt, og siden hele svigerfamilien plutselig dukker opp senere, så står en sjokoladekake i ovnen. Bortsett fra det så står det lite på programmet annet enn og pleie en sliten kropp. Ha en fin dag

God morgen fra Oslo nord - bare for å nevnde det: Det snør og snør - ikke til å tro. - Trodde på en flott dag på sanddyna i dag, men nei ikke dette været.

Jan

Attachments

• vei-vei.jpg
    vei-vei.jpg
    6.9 KB · Views: 278
Last edited:

Jupp det snør... heldigvis har en kamerat den perfekte slagplan, trekk for alle gardiner og lev i total ignoranse. Som blir omtrent det jeg har av planer for dagen

God formiddag fra Storvatnet, på Fosen. Fullt liv her med 6 smårollinger og tre (slitne) voksne :) Blir godt å komme seg hjem etterhvert, etter Milan-San Remo selfølgelig :) :)
Ha en strålende søndag :)

Hoi og gooood søndag fra Snillfjord! :)

Her har klokken passert godt over 12 og litt til. Været er grått, men tåler noen dager gråvær med utsikt til bedre dager uti uka. :) Naboen er i 80-årsdag i Trondheim, så da sitter en hundevakt frem til at de kommer hjem utpå dagen. Sov så lenge at jeg gikk glipp av å få notert hele 5 EY-passeringer og litt til, nuvel slik går det. ;) Liverpool-Manchester United i dag, greit det på en grå dag, går for en klar hjemmeseier i dag..sier nå jeg. ;)

Ønsker alle forumister en TOPP dag!!! :D :D :D

Mornings fra Hardanger!

Grått her også i dag, det ble sent på puben i går, men får snart slite meg bort der igjen for å se storkampen i England i dag. Nøytral, så håper rett og slett på en spennende og god kamp. Til kvelden blir det vel sofa og storkampen i Spania. Så helt ok med en grå dag i dag :)

En god søndag ønskes alle oppe i luften og vi som holder oss på bakken i dag :)

Herreminhatt for en kamp. Jeg er helt utslitt. Nå blir det avslapping forran El Classico kl 21. Dessverre kom dommeren i sentrum, men United hadde nok vunnet uansett [emoji460][emoji106][emoji16]

God kveld fra fattigmanns-flytoget (NSB). Enn så lenge står toget stille på Oslo S, sikkert relatert til feil i signalanlegget. Turen går til Kristiansand med DY280 og det betyr et par lange timer på OSL. Nyt siste rest av helg!

Steike for en slapp søndag. Hadde mye å gjøre, så nå sitter man å jobber febrilsk for å få klart noen saker til i morgen.

Blir en stressende uke, men så er det jo påske....

Back