Godere onsdag!

God morgen? Næh..

En liten små-forkjølelse sier at jeg egentlig har lyst til å bli hjemme. Dessverre er det et par kollegaer som er i samme situasjon, så da er det ingen bønn for meg. Det blir mao. å ta over et par "ansvarsområder" som jeg normalt holder meg unna (fordi andre klarer det så fint, og jeg har andre ting å gjøre uansett), og forkjølelsen bidrar heller ikke akkurat til at jeg klarer å tenke klart på alt en skal få gjort. Er også morsomt med ting som har deadline - samtidig!

Nuvel, en overlever vel. God tirsdag ønskes, og de som skal på Fly & Vin får kose seg der. Ergerlig nok, så hadde det passet for meg, om jeg ikke hadde flyttet den faste bursdagsferien min i år - da hadde det sikkert vært morsomt på FedEx disse dagene også, tenker jeg ^_^

T-111

God ettermiddag! Her pakkes og brettes det, som om jeg aldri skulle gjort annet. Pressing av bukser-opplæring ved professor Mamma står på programmet litt senere. Uniformsbuksene må jo presses, så da kan det jo være greit å ha hatt en gjennomgang før jeg står der alene.

Ha en god dag videre!

God dag fra baren på SVG. Her venter fruen og jeg på lufthansa som skal ta oss til Milano.

Ha en super dag, det skal vi :-)

God ettermiddag!

Bursdag skal feires med en bedre middag på Nodee i kveld. Deretter får man se hva som skjer. Kanskje man treffer på noen forumister et eller annet sted i hovedstaden.

Ellers håper jeg å få bursdagsgave fra Hamar i kveld. Det hadde passet bra :stir

Ha en finfin onsdag!

God ettermiddag fra OSL. Ole Lukkeøye holdt det gående i 12 timer, skal si jeg var trett i går kveld. Nå derimot sitter jeg som en energibombe på jobben og er så klar i toppen som det går an å bli. Klart og fint vær på østlandet. Typisk at man er på jobb da!

God morgen fra Calgary.

5 grader og sol utenfor, regner med en 20 grader i dag og :) Litt roligere morgen i dag fordi jeg begynner halvannen time senere på skolen. Det er litt deilig.

Ha en fin onsdag

God morgen fra Nærsnes. Her har man pakket ut, lagt skittentøyet i kurven og snart er det en liten porsjon Chicken Tikka Masala til sen middag. Turen hjem inatt var av det urolige slaget helt til 30 grader vest. Over Labrador fikk vi en skikkelig kilevink med turbulens. Heldigvis hadde matserveringen til pax. blitt avsluttet, men crewet i Aft Galley måtte skrape maten sin ned fra taket! Og rydde opp på gulvet! Og vaske gulvet! En stakkars dame som satt på toa'n, fikk seg en skrekk i livet. Var ikke fastspent hun heller.:cry: Men ingen skader, heldigvis.
God natt!

Back